Український EdTech-стартап Headway відкрив офіс у Лондоні. У такий спосіб компанія підтримує стійкість бізнесу та створює додаткові можливості для розвитку на західних ринках. Про це AIN.UA повідомили в прес-службі компанії. Водночас Headway продовжує наймати українців.

  • Як пояснили в стартапі, Велика Британія лідирує в Європі за обсягом інвестицій та є першою країною в регіоні, де кількість IT-компаній з капіталізацією понад $1 млрд сягнула сотні. Відповідно, локальна присутність у столиці для Headway – це додаткові можливості для залучення інвестицій та розвитку бізнесу.
  • Headway має офіс у Варшаві та хаб у Львові, які з’явились у зв’язку з евакуацією команди. Київський офіс компанії наразі частково відновив роботу. Також, є офіс Нікосії, а тепер і у Лондоні. У команді Headway загалом 150 людей.
  • Наразі в Headway відкрито близько 20 вакансій. До кінця липня планують відкрити ще біля 40 вакансій. Наймають спеціалістів на ремоут з можливістю відвідувати офіс. Всі вакансії можна переглянути тут.
Лондонський офіс Headway. Фото надане компанією
  • Headway — IT-компанія, що створює EdTech-продукти, які допомагають користувачам розвиватися через лаконічні формати освітнього контенту: курси, відео, ігри, інфографіки, самарі. Основний продукт стартапу — застосунок Headway app.
  • Headway app – це освітня програма, яка допомагає прочитати книгу за 15 хвилин. У ньому зібрано короткий зміст та основні ідеї 1000+ нон-фікшн видань про бізнес, мотивацію та психологію. Вони розділені на категорії та доступні у текстовому та аудіо-форматах.
  • Застосунок завантажили понад 12 млн користувачів у світі, а Apple регулярно виводить його у свої топи в сторах 140+ країн. В минулому році Headway став №1 у світі за кількістю завантажень у своїй ніші.
  • З початку повномасштабної війни в Україні компанія не зупинила найм та запустила кілька соціальних проєктів з підтримки України. Команда створила безкоштовну колекцію самарі про злочини росії проти України на аудиторію застосунку зі 140 країн із закликом підтримати ЗСУ та гуманітарні потреби українців. Також компанія розробила серію інфографік з безпеки на основі офіційних джерел, аби допомогти українцям уберегти себе та близьких під час війни.