Google запропонувала відділити частину свого рекламно-технічного бізнесу в окрему компанію під материнською компанією Alphabet, щоб уникнути другого антимонопольного позову від Міністерства юстиції, повідомляє The Wall Street Journal.

  • Такий крок залишить рекламний бізнес під егідою Alphabet.
  • Можливо Google дозволить продавати рекламу безпосередньо на сервісах. Наразі єдиний спосіб придбати рекламу наприклад на YouTube — це використовувати інструменти реклами Google.
  • Онлайн-реклама є основним бізнесом Google. Alphabet повідомила про дохід у $257 млрд за 2021 рік.
  • Поки незрозуміло, чи Мінюст США задовільнить таке рішення.

Згідно з джерелами The Wall Street Journal, новий антимонопольний позов щодо рекламно-технологічного бізнесу Google може початися вже цього літа. Готовність Google піти на поступки, щоб уникнути судового позову — це частина стратегії з боротьби проти регуляторного тиском.

Створена в 2015 році Alphabet є, по суті, холдинговою компанією Google, яка генерує майже весь її дохід і прибуток. Google завжди представляв себе технологічною компанією та інвестував у багато галузей технологій, наприклад смартфони, штучний інтелект, безпілотні автомобілі та технології охорони здоров’я. Google виділив інші підприємства, як-от компанію з безпілотних автомобілів Waymo та компанію Verily, зберігаючи їх під егідою Alphabet.