xTiles – український сервіс для управління знаннями, думками та ідеями. Не зважаючи на початок повномасштабної війни, стартап з Кременчука наважився запустити продукт в лютому 2022 року. На момент виходу матеріалу, у xTiles вже близько 1500 реєстрацій, з яких вдалося отримати 250 активних лояльних користувачів. Журналіст AIN.UA поспілкувалася із командою сервісу. Розповідаємо, що таке xTiles, та як він працює.

Що це таке

xTiles – це вебсервіс, в якому користувач маючи власний інформаційний простір може записувати, або зберігати дані у вигляді сторінок. Останні будуються за допомогою тайлів (tiles), які схожі на окремі нотатки або стікери. Це дозволяє формувати щось схоже на веб-сторінку, яка має вигляд зверстаного документу, розповідають в xTiles.

Зокрема, в тайли можна додавати картинки, посилання, файли, відео тощо. Також в них передбачена можливість редагування текстів та зберігання окремих документів. Для зручності користувачів розробники додали функцію переміщення тайлів по сторінці й зміну їх кольору.

«Цільова аудиторія продукту – креативні люди, які створюють щось нове. І тут маються на увазі всі люди, які щось вигадують та мають потребу структурувати інформацію. Це райтери, маркетологи, консультанти, продакти, підприємці та інші», – зазначають в xTiles.

В тайлах можна працювати з іншими користувачами. З-поміж іншого, мова про спільну роботу онлайн або офлайн, використання коментарів, реакцій та сповіщень. Зображення із тайлів можна завантажувати на будь-який пристрій.

«Наразі формується нова ніша для таких інструментів вона поки що не має чітко сформованої назви, хтось називає це Tool for Thoughts або Visual Notes. Важлива відмінність таких додатків – це гібридність, тобто намагання поєднати механіки UX з різних типів інструментів. Наприклад нотатки та графи, або нотатки та керування задачами», – коментують в стартапі.

Як створювали xTiles

Автором ідеї xTiles є Максим Кучур. Як AIN.UA розповіли в команді сервісу, він багато років працював з ідеями та нотатками й страждав від відсутності інструменту, який би допомагав збирати їх структуровано та легко. Саме тому стимулом до створення xTiles стало намагання зібрати декілька UX рішень в одному сервісі задля створення простого, але потужного продукту.

Розробку розпочали в червні 2021 року. До лютого 2022-го сервіс був в закритій беті, а з середини лютого стартап вже працював над залученням юзерів. На момент виходу матеріалу, у xTiles біля 1500 реєстрацій, з яких вдалося отримати близько 250 активних лояльних користувачів.

В команді xTiles 11 людей. Одночасно, декілька позицій є на парт-таймі. Більша частина команди знаходиться у місті Кременчук, на Полтавщині.

Бізнес-модель xTiles – підписка, тобто реккурентні платежі за місяць або за рік. На старті пропонується Lifetime план, за яким можна заплатити один раз і користуватись постійно без додаткових витрат. Однак, в стартапі додали, що він буде доступним для користувачів ще 3-4 місяці з моменту публікації. Надалі в сервісі з‘являться інші варіанти підписки.

В команди є один ангельский інвестор, ім’я якого в xTiles не називають.

Плани щодо розвитку

Команда українського xTiles націлена на ринок США. Одночасно, як стверджують представники стартапу, навіть перші невеликі компанії по залученню користувачів дали реєстрації з багатьох країн.

«Наші поточні користувачі порівнюють нас з такими продуктами, як Milanote, Walling, Trello та навіть Notion. І знаходять наш продукт більш зручним для їх задач, що дуже нас тішить. Бо це відомі і дуже круті продукти, особливо Notion», – коментують в xTiles.

Станом на липень 2022 року, в xTiles працює над розвитком як маркетингової частини, так і продукту. В планах: поліпшення функціоналу xTiles, швидкості його роботи та створення інтеграцій з іншими продуктами. На сайті xTiles невдовзі з‘являться Help Center, бібліотека шаблонів та демо документів.

Планується також реліз мобільного додатку та вебкліпперу, які доповнять можливості сервісу при роботі з мобільних пристроїв та імпорті інформації з браузера.

«Навіть в часи війни ми залишилися в рідному місті і продовжуємо працювати, щоб зробити Україну відомою в усьому світі. На жаль, поки що Кременчук став відомим для світу через трагічні події в ТРЦ «Амстор», але ми працюємо щоб в місті та країні були і добрі новини», – підсумували в xTiles.