Молоді користувачі все частіше шукають інформацію в соцмережах, а не пошукових чи спеціальних сервісах. Наприклад, щоб дізнатися про якесь місто, вони можуть ввести його назву в пошуку TikTok чи Instagram, а не в Google чи Google Maps.

Про це розповів старший віце-президент Google Прабхакар Рагхаван на конференції Fortune’s Brainstorm Tech. За його словами, молоді користувачі не намагаються вводити ключові слова, а шукають нові способи пошуку.

«У наших дослідженнях майже 40% молодих людей, не заходять на Карти Google або в Пошук, коли шукають місце для обіду. Вони заходять у TikTok або Instagram», — каже він.

Згодом в Google підтвердили цю статистику. Цифри ґрунтувалися на внутрішньому дослідженні, яке включало опитування користувачів із США віком від 18 до 24 років. Офіційно дані ще не оприлюднені, але коли вони з’являться, то можуть відкрити багато інших фактів. Як наприклад те, що 55% пошуку товарів починаються одразу на Amazon.

Ця тенденція може болюче вдарити по основній діяльності Google. Не кажучи вже про рекламу, що продається за запитами в пошукову, адже молодь більше не обов’язково починає свою подорож мережею у Google, як це роблять старші користувачі.

Рагаван також пояснив, що молоді люди загалом цікавляться більш «візуально багатими формами» і не обмежується лише пошуком ресторанів. Він зазначив, що молоді люди можливо ніколи не бачили паперової карти. А картографічні продукти були розроблені саме так, щоб виглядати як реальні мапи. Це не відповідає очікуванням молодих користувачів, і для них це неправильний досвід.

Google реагує на зміни. Наприклад, Google Maps тепер має доповнену реальність, щоб допомогти користувачам позиціонувати себе в навколишньому середовищі і не змушувати людей шукати дорогу за допомогою синьої крапки, що блимає на екрані.

Насправді ця тенденція стала настільки помітною, що восени минулого року технічний гігант почав працювати над угодами з низкою продуктів. Вони дозволять йому інтегрувати відео з Instagram і TikTok у пошуку. Результати вже можна побачити. Введіть ключове слово, а потім слово «TikTok», і Google підтягне відео з TikTok, а не стандартні веб-сторінки.

Google також покладає надії на штучний інтелект для аналізу відео в мережі. Наприклад, якщо ви шукаєте, як замінити колесо в Google, пошук покаже вам результати відео. Штучний інтелект потрібен для аналізу частин відео, щоб користувачі могли переходити до місця, де пояснюється, як послабити гайки або підняти домкрат.