Останні події вкотре змусили переконатись, що головні речі в житті — зовсім не речі. Життя, фізичне та ментальне здоров’я, рідні поруч — ось що варте уваги. Є події, до яких неможливо підготуватись, бо не вийде передбачити абсолютно все. Але є кроки, які можна зробити вже зараз, щоб захистити своє майбутнє. Наприклад, застрахувати своє життя та здоров’я.

Часто розмови про страхування викликають спротив, мовляв, це бюрократична система, яку складно обрати, тим паче довіритись. Команда українсько-естонської компанії Ensuria розвіює стереотипи про класичні страхові компанії, вони спрощують й вдосконалюють систему страхування, щоб люди швидко, у два кліки, могли придбати собі потрібний поліс.
В Ensuria вірять, що страхування в Україні не повинно бути штучно нав’язаним. Це має бути свідомим вибором кожного, гарантією допомоги.
Що таке InsurTech і чому за ним майбутнє
Порівняно низький рівень страхової культури на українському ринку зумовлений різними факторами — як об’єктивними, так і суб’єктивними. Є стереотип, що українські страхові компанії — це суцільна бюрократія та абсолютно паперовий процес. Проте ринок змінюється. З’являється дедалі більше insurtech-компаній, які орієнтуються на інновації та онлайн-послуги. Одна з таких — Ensuria.
InsurTech — це сучасні цифрові методи та IT-технології, які значно спрощують життя як людей, так і компаній. Не потрібно довго обирати страхову, шукати її офіс, а потім чекати черги чи довгої комунікації…
Достатньо завантажити мобільний додаток Ensuria, зробити кілька кліків і отримати поліс. Сервіс страхування в телефоні — це новий етап, який завдяки новітнім технологіям прискорює розвиток ринку.

Для чого ускладнювати, коли можна навпаки?
Компанія відходить від типовості традиційних страхових і застосовує інноваційні методи, які дозволяють спростити життя клієнтів. Мобільний додаток тому підтвердження: пара кліків і поліс вже в телефоні. Для чого ускладнювати, коли можна навпаки?
Основний фокус тримається на трьох продуктах: riders (страхування для тих, хто пересувається на мікромобільному транспорті: велосипед, моноколесо, самокат тощо), туристичне страхування (страхування життя та здоров’я за кордоном) і медичне страхування (наразі доступне лише для корпоративних клієнтів).
Як працює:
- завантажуєте додаток;
- обираєте необхідну страховку із запропонованих;
- сплачуєте;
- тішитесь від того, що поліс вже в телефоні.
Бонус для кожного клієнта: підписка на страховку. Не тільки зараз, в цілому в будь-який час оплатити повну суму буває трохи дискомфортно, тому в Ensuria запустили підписку на страхові поліси. Вона дозволяє розбити платіж на декілька невеликих внесків. Наприклад, всього 40 грн на місяць згідно з одним із тарифів (на вибір пропонується 3).
Ще один класний бонус: сервіс турботи 24/7. У кожному клієнті команда насамперед бачить людину. Тому зроблять максимум, щоб надати необхідну допомогу та покрити витрати. Навіть якщо випадок не страховий. «Звертайтесь будь-коли, ми на зв’язку в будь-яку годину дня і ночі», – кажуть в компанії.
Ensuria дбає про безпеку клієнтів навіть у цифровому просторі, та гарантує повний захист і анонімність всіх персональних даних.

Кейс Ensuria
«З власного досвіду знаємо, наскільки важливий індивідуальний підхід до кожного. Якось у нас був випадок, коли молода пара в медовий місяць полетіла на Балі. На одній з екскурсій з чоловіком стався страховий випадок, йому навіть довелось робити невелику операцію. Ми, звичайно, знайшли шпиталь, транспортували його і покрили всі витрати. Але оскільки це сталося в передостанній день відпочинку, і він, очевидно, був трохи зіпсований – ми вирішили зробити парі подарунок. Влаштували романтичну вечерю на березі океану – нашим коштом. Бо комфорт клієнта і його стан для нас завжди на першому місці. Зрештою, важливими є не тільки технічні можливості, а й лояльність до різних життєвих ситуацій».
Ensuria — це український сервіс європейського зразка. Щодня вони покращують якість послуг, розвивають технічні можливості та налагоджують процеси. Роблять все, щоб люди могли жити життя, брати від нього максимум, а про інше вони подбають!