У червні 2022 року GameDev DOU провів зарплатне опитування, в якому взяли участь 789 спеціалістів. Згідно з результатами дослідження, медіанні зарплати з багатьох спеціалізацій відрізняються: у тестувальників у геймдеві вони помітно нижчі, ніж в ІТ загалом, у HR та маркетологів — вищі, а у решти спеціалістів — приблизно на тому ж рівні. При цьому у геймдеві часто працюють менш досвідчені спеціалісти.

Медіанні зарплати

Розробники

Медіанні зарплати розробників у геймдейві дещо нижчі за зарплати розробників загалом: у червні 2022 року це було $3293 (загалом по ринку — $3400). Різниця пояснюється нижчими зарплатами розробників рівня Team/Tech Lead: $4750 в геймдеві проти $5200 загалом в галузі. 

Водночас частка розробників Team / Tech Lead у геймдеві дещо вища, ніж в інших сферах: 17% проти 13%. Можливо, розробники в ігровій індустрії швидше просуваються кар’єрними сходами, що однак не підкріплюється зростанням зарплати.

Різниця в зарплатах інших тайтлів у геймдеві та ІТ загалом не настільки значна: джуни $900 (-$50 до ІТ загалом), мідли $2500 (-$100), сеньйори $4825 (+$125).

Зарплата розробників за мовами програмування

Медіанна зарплата тих, для кого основна мова C# / .NET, становить $3500 (загалом на ринку $3400), C++ — $3200 (загалом $3300), JavaScript — $3000 (як і загалом для всіх розробників). Значна різниця в медіанних зарплатах помітна лише для людей, які переважно використовують TypeScript: $3200 у геймдейві проти $3500 загалом.

Зарплата розробників за спеціалізаціями

Як і загалом в ІТ, у геймдейві вищі зарплати у спеціалістів з Back-end розробки ($4000, +$300 до рівня ринку загалом) та мобільної розробки ($3600, як і в ІТ загалом). Дещо нижчі медіанні зарплати Front-еnd ($3150, +$150 до загальноринкового рівня), Full Stack ($2850, -$450). 64% опитаних Full Stack розробників є мідлами та лише 16% — сеньйорами, що може пояснювати велику різницю в зарплатах (загалом серед Full Stack розробників 35% мідлів та 32% сеньйорів).

Game developers

Медіанна зарплата Game developers нижча, ніж у розробників у геймдеві: $2000 проти $3293. Частково це зумовлено нижчою часткою досвідчених спеціалістів серед Game developers: тайтл Senior та вище мають 28% з них проти 48% серед розробників, які працюють у геймдеві. Крім того, медіанна зарплата Game developers рівня Middle та Senior нижча, ніж у SE в геймдеві: $2200 проти $2500 у мідлів та $3500 проти $4825 у сеньйорів.

QA-спеціалісти

Медіанні зарплати QA-спеціалістів у геймдеві помітно нижчі від загального рівня: $1235 проти $2000. Частково це зумовлено вищою часткою тестувальників рівня джун та мідл: 28% та 46% в геймдеві проти 21% та 40% серед QA-спеціалістів загалом. Крім того, джуни та мідли в геймдеві мають нижчу медіанну зарплату за середній на ринку рівень. Медіанна зарплата Junior QA в геймдеві $600 проти $800 загалом в ІТ, Middle QA — $1300 проти $1900.

В геймдеві частіше працюють спеціалісти з Manual QA, які також традиційно мають нижчі зарплати, ніж інші спеціалізації QA: 77% в геймдеві проти 60% загалом.

Зарплати Manual QA у геймдеві теж нижчі, ніж загалом на ринку: $1042 проти $1500. Передусім це стосується спеціалістів рівня Junior ($600 в геймдеві проти $750 загалом на ринку) та Middle ($1300 проти $1700).

HR / Recruiter

Медіанні зарплати HR-спеціалістів в ігровій індустрії вищі, ніж в ІТ загалом: $1830 проти $1350. 33% отримують регулярні бонуси (HR загалом в ІТ — 29%), і з їх врахуванням різниця ще більша: $2266 проти $1500.

Більші зарплати в геймдеві пояснюються як вищою часткою досвідчених спеціалістів рівня Senior+ (50% проти 43% загалом в ІТ), так і вищими медіанними зарплатами в цій категорії ($2500 проти $2100).

Портрет геймдев-спеціаліста

  • Найчастіше в опитуванні брали участь розробники/Software Engineers (20%), QA (18%), Designers та Game Developers (по 17%). Серед геймдев-спеціалістів, як і загалом в ІТ, чоловіки становлять більшість. Жінок серед опитаних 26% (загалом в українському ІТ їх 23%). Дещо нижча, ніж загалом в ІТ, частка жінок у HR (79% у геймдеві проти 90% загалом), серед дизайнерів (36% проти 46%) та тестувальників (23% проти 34%).
  • Медіанний вік спеціалістів в ігровій індустрії становить 28 років (загалом в українському ІТ — 29). Помітно відрізняється вік QA-спеціалістів: 28 років у геймдеві проти 30 років в ІТ загалом.
  • Серед опитаних дещо вища частка мідлів (41% проти 35% загалом в ІТ) та дещо нижча частка сеньйорів (18% проти 26%).
  • 41% геймдев-спеціалістів працюють за своєю спеціалізацією менше як три роки (в ІТ загалом таких трохи менше — 35%), і 23% — понад п’ять років (загалом в ІТ таких 29%). Найменш досвідчені спеціалісти в геймдеві — QA (55% у професії два роки чи менше), РМ (45%) та Game developers (15% менше як рік). Найдосвідченіші — розробники: 40% працюють за своєю спеціалізацією більше як п’ять років (загалом серед розробників цей показник 33%).
  • 53% геймдев-спеціалістів за свою кар’єру працювали в 1–2 ІТ-компаніях (це середній показник і для ІТ загалом). Найменше досвіду роботи у різних компаніях у тестувальників (44% працювали тільки в одній компанії) та маркетологів (42%). Найбільше компаній змінили розробники: 61% з них були в трьох і більше компаніях.