Завдяки Instagram-відео для UAnimals зібрали 300 000 грн — кейс Дантеса і Кацуріної

Читати на RU

Співак Володимир Дантес та власниця бренду одягу katsurina, рестораторка Даша Кацуріна вирішили у незвичний спосіб привернути увагу спільноти до питання підтримки тварин, що страждають від війни: з початку повномасштабного вторгнення російська армія обстрілювала зоопарки і десятки притулків для тварин. Цікавість людей дала свої плоди: за кілька днів для UAnimals вдалось зібрати більше 300 000 грн. Редактор AIN.UA розповідає деталі.

Спільне відеозвернення Дантеса і Кацуріної охопило мільйони людей, і за кілька днів принесло більше 300 000 грн донатів зоозахисній організації UAnimals.

  • Команда Dantes розповіла AIN.UA, що останні три місяці працює над тим, як ефективніше використовувати соцмережі для залучення коштів для благодійності. Адже зараз в публічному полі — багато комунікацій про благодійність, і репости не завжди працюють.

«У своїх соцмережах ми майже повністю відмовились від простого репосту. Натомість ми обираємо 4-5 ініціатив, і раз на тиждень Вова розповідає про них від першої особи. Коли нам написав Саша Тодорчук з пропозицією колаборації UAnimals та Вови з Дашею, ми зрозуміла, що це точно буду ефективно. Тим паче, Вові та Даші насправді близьке питання захисту тварин», — розповіла Анна Давиденко, PR-директорка Dantes.

  • Усі перемовини по проекту тривали кілька днів. Щоб надати відео більшої віральності, для нього обрали тему, про яку і справді говорять фанати Дантеса: чутки про його роман із Кацуріною. Саме відео назвали «Дантес і Кацуріна нарешті зробили важливу заяву!».
  • У відео вони звертаються до підписників, говорячи про тему, яка «їм справді важлива», про яку «немає сенсу мовчати». А під кінець відео закликають усіх підтримувати тварин, що страждають під час війни, та підтримати організацію UAnimals.
  • За два дні охоплення спільного посту Дантеса і Кацуріной в Instagram та на інших майданчиках досягло майже 2 млн унікальних користувачів. UAnimals також опублікували відео на Facebook:
  • На Facebook відео зібрало біля 200 000 переглядів, на YouTube — більше 82 000.
  • Але найважливіше, що за кілька днів завдяки відео UAnimals вдалося зібрати більше 300 000 грн донатів.

«Тварини страждають від війни, і команда UAnimals займається тим, що забезпечує їх кормами, евакуює з небезпечних зон, лікує. Для нас важливо тримати цю тему в фокусі людей, і в плані донетів, і в плані волонтерства, і в цілому актуалізувати тему підтримки для тварин. Цю повністю органічну соціальну рекламу, в яку не було вкладено жодних інвестицій, подивилось близько 1,7 унікальних користувачів. Близько 300 000 грн було зібрано на порятунок тварин суто завдяки цій публікації», — розповідає засновник UAnimals Олександр Тодорчук.

  • Він називає результат вражаючим, адже у відео не було навіть закликів донатити: тобто, люди самі шукали сайт організації та реквізити для пожертв. Також успіху кампанії допомогла і велика кількість публікацій про неї в медіа.
Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук