Український сервіс для перевірки та верифікації особи Electronic KYC залучив €250 000 від польського фонду Czysta3.VC. Більшу частину інвестицій витратять на розвиток продукту, про що AIN.UA розповів співзасновник стартапу Денис Галенко.
- Electronic KYC був заснований Денисом Галенком та Віктором Плотніковим у 2020 році. Стартап розробляє B2B-рішення для безпечної ідентифікації та верифікації корпоративних клієнтів за допомогою сканування документів та проведення захищених відеодзвінків. Серед сфер, у яких використовується сервіс — FinTech, Banking, Crypto, MicroLoan, Travel & Hospitality, Insurance, Healthcare та інші.
- Пілотним ринком для Electronic KYC стала Україна. Станом на сьогодні, стартап також співпрацює з клієнтами з Великої Британії та Африки.
«В Україні у нас є декілька клієнтів серед міжнародних класичних банків, які запускають мобільний банкінг. Також в роботі було декілька проектів із необанками та мікрокредитними організаціями. На жаль, війна це змінила. Більшість із проектів були заморожені або ж перестали існувати.
З березня ми почали кастдевити ринки, що розвиваються (emerging markets) і побачили там потенціал. Цікавою виглядає Польща і Африка», — говорить Денис Галенко.
- 60%-70% залучених коштів стартап планує інвестувати у подальший розвиток продукту. Решту — у продажі та маркетинг.
- Як розповів AIN.UA співзасновник та керівний партнер фонду Czysta3.VC Шимон Яняк, зараз спостерігається величезний попит на KYC. Зокрема, для банків, фінансових установ, кредитних компаній, цифровізація послуг сьогодні та забезпечення клієнтів безшовним досвідом — це необхідність, інакше вони просто зникнуть з ринку.
- Щодо того, чому фонд вирішив підтримати Electronic KYC, Яняк підкреслив, що інвестиції на ранніх стадіях — це інвестиції в команду:
«Денис разом із командою показали, що вони справжні бійці. Вони рухатимуться вперед, незважаючи ні на що. Вони зіткнулися зі своїми особистими драмами, пов’язаними з війною, кризою в компанії, крахом українського ринку, але їм все ж вдалося зберегти компанію та вивести її на новий рівень.
Чесно кажучи, якщо команда змогла пережити такі проблеми, я справді не знаю, що могло би її зупинити…»