В LinkedIn оголосили про запуск нових інструментів, що спрощують створення та обмін візуального контенту, такого як відео та зображення, у соціальній мережі. Як передає TechCrunch, серед нововведень — можливість додавати до фото та відео клікабельні посилання, та шаблони постів, що допоможуть кожній публікації вирізнятися.

Тепер користувачі зможуть заохочувати своїх підписників до подальших дій у LinkedIn (або на зовнішніх сайтах), просто додавши клікабельне посилання безпосередньо до ваших зображень і відео. Це має допомогти залучити аудиторію до сайту, майбутньої події чи інших ресурсів.

Щоб додати посилання потрібно створити нову публікацію з мобільного пристрою, додати зображенням або відео, та торкнутися значка «Додати посилання».

Також LinkedIn додав шаблони для створення «візуально привабливого» контенту, що буде вирізнятися поміж десятків подібних публікацій. Користувачі зможуть отримати доступ до нових шаблонів у найближчі тижні, перейшовши у вікно спільного доступу або натиснувши «Опублікувати» на мобільному пристрої та вибравши «Використати шаблон».

Крім того, LinkedIn починає розгортати «Каруселі», який є новим форматом вмісту, та дозволяє змішувати зображення та відео. Але компанія планує ще провести остаточне налаштування цієї функції та випустити її для широкої аудиторії пізніше цього року.

Чому це цікаво: LinkedIn завжди здавався серйозною соцмережею, але останнім часом додає все більше звичних для інших соцмереж функцій і хоче ставати «візуально привабливішим». Чекаємо, коли почне копіювати TikTok.