18 серпня 2022 року Google оголосила про чергове оновлення пошукових алгоритмів. Воно проходить під слоганом «Більше контенту для людей і від людей». Це означає, що реальні відгуки на товари, фільми, техніку та інші речі ранжуватимуться вище від клікбейтних та скомпільованих. Про це йдеться в повідомленні компанії.
- Починаючи з 22 серпня компанія впроваджуватиме серію оновлень свого пошуку спочатку для англомовної аудиторії, а згодом і для всього світу.
«Ми знаємо, що людям не дуже подобається, коли контент виглядає так, як ніби його створювали для збору кліків, а не для інформування. Тож, із наступного тижня, спочатку для англомовних користувачів ми запускаємо серію оновлень для того, щоб людям було простіше знаходити корисний контент, створений людьми та для людей. Цей апдейт унеможливить високі позиції в пошуку для неоригінального та неякісного контенту», — йдеться в повідомленні.
- Про який саме контент йдеться? Google наводить приклад: якщо користувач шукає інформацію про новий фільм, він може натрапити на сайт, що агрегує відгуки на фільм з інших сайтів, не додаючи нічого корисного. Апдейт знижуватиме у видачі такі ресурси і підвищуватиме сайти, на яких розміщені оригінальні відгуки на фільм.
- Це оновлення передовсім стосуватиметься ресурсів з онлайн-освіти, розваг, інтернет-магазинів та контенту про технології та гаджети.
Чому це важливо: Це — помітна новина для власників усіх сайтів, на яких є відгуки, зокрема, інтернет-магазинів або дошок оголошень. Ці оновлення пошукового алгоритму ще більше оптимізують позиції у видачі якісного та унікального контенту, і песимізують сайти з агрегованими та неоригінальними текстами. Реальні відгуки від експертів та користувачів додаватимуть сайту вартості у видачі. Іншими словами — вкладайтесь у оригінальний контент.