Для планування ресурсів, взаємодії з клієнтами, управління персоналом, прогнозування попиту та безпеки даних
На певному етапі розвитку бізнесу настає момент, коли керувати ним стає помітно складніше. Відбувається це через збільшення даних, ускладнення процесів та появу нових операцій. Якщо коротко – компанія росте. Ігнорування сигналів росту може призвести до некерованості бізнесу, проте досвідчені управлінці вміють задетектити цей процес і підготувати всі умови, що сприятимуть його розвитку.
Одним з ключових аспектів на цьому шляху є автоматизація процесів, що забезпечується впровадженням технологічних інструментів та систем. А оскільки кожен бізнес, залежно від своїх пріоритетів, специфіки чи інших факторів, потребує оптимізації різних його ділянок, то чіткої послідовності впровадження таких систем не існує. Тож ми, спільно з компанією SMART business, підготували підбірку з 5-ти рішень, що стосуються різних складових бізнесу і можуть бути корисними на шляху до зростання вашої компанії.
1. Для планування ресурсів
Microsoft Dynamics 365 Business Central – це адаптована до місцевого законодавства ERP-система, що дозволяє вести бухгалтерський, податковий, кадровий та управлінський облік. Але не обмежується цим, бо рішення також містить модулі управління виробництвом, проєктами, сервісом, складом, модуль планування постачання тощо. Це дозволить організувати єдиний центр управління та планування ресурсів.
Крім того, система адаптована під законодавства 93 країн, тож ви можете розширювати географію свого бізнесу, продовжуючи працювати в єдиній системі. А принцип аудиторського сліду, на якому базується система, слугуватиме сигналом безпеки та прозорості вашого бізнесу для зовнішніх аудиторів, інвесторів та партнерів.
Діє знижка: для підтримки українського бізнесу компанія Microsoft пропонує 80% знижки на ліцензії ERP-cистеми Microsoft Dynamics 365 Business Central. Пропозиція діятиме 2 роки з дати замовлення нових ліцензій або з дати продовження наявних ліцензій (renewal) за умови розміщення замовлення до 30 червня 2023.
2. Для взаємодії з клієнтами
SMART CRM – нове українське рішення в сегментах B2B, B2C та сервісного обслуговування. Система розроблена на одній із кращих Low-code/No-code платформ Microsoft Power Platform, а також інтегрована з Microsoft/Office 365, що допомагає спростити й централізувати обмін повідомленнями, командну роботу та спільну роботу над документацією.
Рішення включає 3 модулі, які можуть інсталюватись окремо чи додаватись один до одного:
- Sales – для автоматизації процесу B2B-продажів від появи потенційного клієнта до укладання угоди.
- Customer Care – для реєстрації та обробки звернень від клієнтів для сервісного обслуговування.
- Order Management – для реєстрації та обробки замовлень в B2C-продажах.
Система також передбачає додаткові конектори та інструменти, підібрані під запити місцевого ринку, а саме: Connector for Telephony (Binotel); Chat; Connector for GMS; Connector for eSputnik; Easy Bot, Connector for PayPal; Connector for Nova Poshta.
Діє знижка: компанія SMART business пропонує спеціальні умови для українського бізнесу: 80% знижки на власні рішення в межах SMART CRM протягом 6 місяців за умови підписання угоди до 30 жовтня 2022 або в разі передплати на рік.
3. Для управління персоналом
SMART HCM & LMS – рішення для ефективного управління людським капіталом на базі технологій Microsoft. Поєднання HCM- та LMS- систем в одному рішенні дозволяє наймати, адаптувати, навчати та розвивати навички співробітників в єдиному середовищі. А комплексний підхід допомагає заощадити на покупці розрізнених HR-систем.
У SMART HCM & LMS ви можете адаптувати користувацький інтерфейс під потреби вашої компанії в короткі терміни за допомогою технології low code та гнучкої кастомізації, будувати необхідні аналітичні звіти будь-якої складності завдяки аналітиці на базі Power BI та інтегрувати дані зі своїх CRM та ERP без залучення сторонніх підрядників за допомогою безшовної інтеграції.
У модулях SMART HCM & LMS реалізовано інтеграцію з job-сайтами та рекрутингова аналітика для ефективного найму. Система також передбачає: побудову індивідуальних планів для адаптації та розвитку співробітників всередині компанії, тестування і процедури оцінки 90/270/360, багаторівневе каскадування цілей для налаштування цілепокладання персоналу тощо.
Жива лінія підтримки співробітників, що реалізована завдяки інтеграції зі Smart Chatbot, дозволить швидко обробляти запити працівників та вчасно надавати допомогу, в тому числі психологічну, що вкрай важливо сьогодні. Вся історія комунікацій через Smart Chatbot автоматично зберігається в картці співробітника у системі SMART HCM & LMS для подальшого аналізу.
Рішення має локалізації для українського, польського, грузинського, азербайджанського та англомовних ринків.
Діє знижка: для українських компаній SMART business надає знижку 80% на ліцензії SMART HCM & LMS строком на 6 місяців. Пропозиція діє до 30.10.22 для нових клієнтів.
4. Для прогнозування попиту
SMART Demand Forecast – система прогнозування попиту на основі алгоритмів машинного навчання та штучного інтелекту. Рішення поліпшує операційне планування у мінливому середовищі та дозволяє своєчасно забезпечити бізнес оптимальними запасами, максимізувати прибуток та рівень сервісу за низьких витрат.
Ключові особливості системи:
- дозволяє комплексно спрогнозувати попит – як для регулярних, так і для промопродажів;
- гарантує високий рівень безпеки даних відповідно до вимог GDPR;
- легко інтегрується з іншими рішеннями Microsoft.
Система забезпечує високу точність прогнозування, що дозволяє:
- Визначити оптимальну кількість товару до замовлення (достатню для задоволення попиту без залишків на складі), як наслідок: бізнес не заморожує кошти в запасах; зменшується кількість списань; збільшується доступність товарів в магазинах; та підвищується рівень сервісу;
- Змістити фокус уваги команд з операційних завдань на стратегічні;
- Знизити вплив людського фактору та рівень навантаження команд;
- Швидко отримувати звітність та приймати управлінські рішення.
5. Для інформаційної безпеки
Microsoft Security Identity – комплексне рішення для управління ідентифікацією та надання відповідних рівнів доступу до корпоративних даних та додатків, яке захищає користувачів від 99,9% кібератак на облікові дані.
Сервіси Microsoft Security Identity дозволяють налаштувати багатофакторну автентифікацію (MFA), організувати процес самостійного скидання паролів без залучення IT-спеціалістів (SSPR), обрати політики умовного доступу до даних (Conditional access), автоматизувати виявлення та усунення загроз (Identity Protection) та створити систему управління ідентифікацією та доступом до додатків за допомогою Azure Active Directory (Azure AD application management).
Актуальність: у зв’язку з повномасштабним вторгненням зросла кількість кібератак – у першому півріччі зафіксовано 1350 кібератак як на сайти державних органів, так і на неурядові організації. Співробітники компаній теж потрапляють під потенційну загрозу, бо багато людей виїхали за кордон і працюють по всьому світу. Кожен день вони отримують віддалені доступи до корпоративної інформації, часто використовують для цього незахищені особисті пристрої та підключаються до відкритого Wi-Fi всюди, де є можливість. Тому у сучасних гібридних та багатохмарних середовищах компанії новий периметр безпеки – це управління процесом ідентифікації.
Пройдіть безкоштовний тест і дізнайтеся, які вразливості є в стратегії захисту вашого бізнесу та яким чином її можна посилити.
Про SMART business:
Це українська компанія, що вже 13 років розробляє та впроваджує розумні системи для бізнесу на основі продуктів Microsoft в статусі Microsoft Gold Partner. Має досвід цифрової трансформації компаній різних розмірів, галузей та секторів в більш ніж 60 країнах світу.
Якщо вам потрібна додаткова інформація про продукти, описані вище, або маєте інші питання щодо автоматизації будь-яких ділянок бізнесу – пишіть за адресою: [email protected].