Google зіткнувся з позовом у Великій Британії та ЄС на 25 млрд євро, який звинувачує компанію в антиконкурентній поведінці на ринку цифрової реклами. Про це повідомляє видання The Guardian.
Google, яка є ключовим гравцем на ринку онлайн-реклами, звинувачують у зловживанні своєю владою. Йдеться про технологію, яка координує продаж онлайн-рекламного простору між видавцями та рекламодавцями.
«Видавці, включаючи місцеві та національні ЗМІ, які відіграють життєво важливу роль у нашому суспільстві, протягом тривалого часу зазнавали шкоди від антиконкурентної поведінки Google», — сказав Дам’єн Джераден з бельгійської юридичної фірми Geradin Partners, яка бере участь у справі ЄС.
Юридична фірма Великобританії Humphries Kerstetter планує подати справу до апеляційного трибуналу з питань конкуренції протягом наступного місяця, хоча процес може зайняти роки. Тобі Старр, партнер Humphries Kerstetter, сказав, що позов, спрямований на відшкодування прибутку не буде спрямований лише на користь новинних сайтів.
«Жертви антиконкурентної поведінки Google разом втратили приблизно 7 мільярдів фунтів стерлінгів. Це веб-сайти новин по всій країні з великою щоденною аудиторією, а також тисячі власників малого бізнесу, які залежать від доходу від реклами – чи то від веб-сайту про рибальство, блогу про їжу, чи іншого онлайн-контенту, на створення якого вони витратили час», — сказав він.
Представник Google вже відповіли на звинувачення. За їх словами, Google конструктивно співпрацює з видавцями по всій Європі і їх рекламні інструменти допомагають мільйонам веб-сайтів і додатків фінансувати свій вміст і дозволяють компаніям будь-якого розміру ефективно охоплювати нових клієнтів. Ці послуги адаптуються та розвиваються в партнерстві з тими самими видавцями. Компанія назвала позов спекулятивним і опортуністичним.