Українська ІТ-компанія TemaBit, яка працює над технологіями для внутрішнього споживання групи Fozzy Group, не припиняла роботу незважаючи на повномасштабну війну. Хоча в березні 2022 року керівництво вимушено відправило 30% спеціалістів на «холд», станом на вересень ситуація налагодилась. Про те, як зараз працює TemaBit, які проекти стали пріоритетними, та як ще війна вплинула на фахівців компанії, AIN.UA розповів Іван Славіогло, віцепрезидент з інформаційних технологій Fozzy Group.

Іван Славіогло
Зображення: TemaBit Fozzy Group

Про відновлення роботи

Оскільки робота TemaBit залежить безпосередньо від «самопочуття» бізнесів Fozzy Group, станом на вересень 2022 року, в компанії з обережним оптимізмом кажуть, що все поступово відновлюється. Запрацювали магазини групи, доставка, інтернет-магазини, – це, відповідно, вплинуло й на зайнятість TemaBit. Зокрема, відновилися внутрішні, а також з’явилися зовнішні проекти: чат-боти для волонтерів, робота над інструментами для швидкої перебудови управління магазинами.

Відповідно до цього, керівництво прийняло рішення про повернення в команду людей, яких на початку великої війни було поставлено на «холд». Нагадаємо, в березні 2022 року це стосувалося 30% спеціалістів компанії. Тоді ж зарплату зрізали на 25-30%, а з квітня для тих, хто на «холді», вже не було ні задач, ні зарплат. Одночасно TemaBit зупинили низку проектів у маркетингу, ІТ, комерції та інших.

Однак, за словами Івана Славіогло, у наступні місяці ситуація почала покращуватися. Станом на вересень компанія вже відновила співпрацю з 80 фахівцями, з якими її довелося призупинити раніше. 

«Ми дуже сподіваємося, що ця динаміка збережеться. Адже для нас вкрай важливо кар’єрно підтримувати всю команду та пропонувати конкурентний рівень винагороди», – додає Іван. 

Сьогодні у команді TemaBit Fozzy Group працюють близько 1000 спеціалістів. У вересні 2022 року компанія має понад 10 відкритих вакансій. Насамперед, намагаються поновлювати колег на відкриті позиції. Одночасно, якщо потрібна нова експертиза, або якщо члени команди з якихось причин не мають можливості повернутися до роботи – TemaBit шукає додаткових фахівців.

Про зарплати

За словами Івана компанія продовжує оплачувати роботу відповідно до завантаження. Якщо в липні близько 80% персоналу отримували компенсацію за виконану роботу на 100% завантаження, то в серпні вдалося вже повністю повернутися до довоєнного рівня. Сьогодні зарплати у Temabit відповідають ринковому рівню, стверджує Славіогло. 

Про вплив війни на зайнятість команд

До війни команда TemaBit Fozzy Group створювала цифрові рішення бізнесам групи та внутрішнім замовникам. Зокрема, працювали над платформою для онлайн-замовлень продуктів у мережі «Сільпо», кур’єрською доставкою готової їжі, платформою MAUDAU, програмою лояльності «Фора», мережею спортивних залів Apollo NEXT. 

Під час повномасштабної війни, говорить Іван Славіогло, найшвидше відновився напрямок e-commerce та платформа MAUDAU. При цьому, поступово набирають оберти й інші проекти. Найбільші зусилля в TemaBit, все ж спрямовують на подальший розвиток електронної комерції.

Хоча планова (день-у-день) та швидка (протягом 15 хвилин) доставки продуктів із мережі магазинів «Сільпо» – є пріоритетом, команда підтримує й проект, пов’язаний із швидкісним наймом працівників у розподільчі центри та магазини Fozzy Group. Оскільки в компанії досі спостерігають дефіцит персоналу у цьому напрямку, також зосередились на розвитку платформи для швидкісного залучення перевізників. 

Хоча київський офіс компанії відкритий, спеціалісти працюють здебільшого у віддаленому форматі. Іван Славіогло наголошує, що в TemaBit рекомендують відвідувати офіс тільки у випадку потреби. 

«Ще з часів пандемії COVID-19 чимало наших працівників працювали у гібридному форматі. Тому нам було нескладно адаптуватися до дистанційної роботи у цьому році». 

Про зміни й плани

В TemaBit зазначають, що після 24 лютого місія компанії дещо змінилася – тепер завдання усієї групи є підтримка критичної інфраструктури та допомога у забезпеченні українців продуктами, у тому числі за допомогою технологічних рішень. При цьому у Temabit залишаються зовнішні замовлення, обсяг яких не скоротився попри повномасштабну війну. 

«Наші плани такі ж амбітні як і до повномасштабної війни: підтримувати поточні проекти, запускати нові, покращувати купівельний досвід наших гостей, дбати про цифрову сторону гостинності та радувати новими ініціативами», – додає Іван.

Одночасно, навіть у вересні 2022 року, керівництво компанії не ризикує робити довгострокові прогнози. Хоча зараз в TemaBit спостерігають позитивну динаміку та поступове повернення до довоєнних показників, команда сподівається, що не доведеться робити крок назад через дії ворога. 

«Мабуть, як і всі — ми вірили і продовжуємо вірити в нашу країну, ЗСУ та наших громадян. Намагаємося швидко та гнучко реагувати на вимоги часу та запити бізнесів, і відповідно запропонувати найкращі технологічні рішення для своїх гостей. Віримо у ЗСУ, нашу Перемогу та яскраве майбутнє, сповнене гучних досягнень TemaBit та Fozzy Group», – підсумував Іван Славіогло, віцепрезидент з інформаційних технологій Fozzy Group.