Telegram канал «Ідея для Вашого Бізнесу» опублікував причини, через які покупці скасовують замовлення. Експерти також пояснили, як цьому можна запобігти й зберегти лояльність своїх клієнтів. AIN.Business переповідає головне.

  1. Товар не в наявності

Однією з найпоширеніших причин скасування замовлення – відсутність товару на складі. В цьому випадку бізнесу слід удосконалити комунікацію з постачальниками чи систематизувати роботу з контентом. Наприклад, якщо у вас багато товарних позицій і кожен день потрібно оновлювати інформацію, варто підключити CRM-систему. Її можна інтегрувати з маркетплейсом і система буде автоматично оновлювати ціни, актуалізувати наявність товару тощо. 

  1. Не вдалося зв’язатися з покупцем

Не потрібно покупцям телефонувати. Адже люди часто не відповідають на дзвінок з невідомого номеру. Краще писати в месенджер. 

Але, якщо немає нагальної потреби – краще уникнути цього етапу. Коли замовник оформив покупку – магазин бере замовлення в обробку та відправляє товар. Потім система додає номер ТТН і покупець отримає сповіщення через мобільний додаток маркетплейсу з номером накладної. 

  1. Спосіб передоплати замовлення

Деякі продавці за допомогою передоплати хочуть захистити себе від можливих витрат на доставку, якщо покупець не забере товар. Але часто покупці теж не хочуть ризикувати і надсилати кошти перед відправленням товару. Тому від покупки з передоплатою краще відмовитися. Натомість краще запропонувати такі способи: оплата на сайті, накладений платіж чи інший вид оплати.

  1. Скасування замовлення на прохання покупця

Частою причиною відмови від покупки в останній момент – нерозуміння клієнта розмірів одягу чи взуття. Що може зробити продавець? Запропонувати детальний опис на картці товару, додавши інформацію не тільки про технічні характеристики, але й найбільш популярні запитання. 

  1. Замовлення-дублікат

Буває, що покупець створює 5 однакових замовлень, бо не розібрався зі способами оплати і доставки. Впливати на це напряму – неможливо. Але у всіх продавців є можливість скасувати замовлення. Проте, коли ви зловживаєте цією функцією – це може свідчити про  проблеми із наявністю чи обробкою замовлень.