TikTok розміщує трекери на сотнях веб-сайтів, які обмінюються даними з соцмережею. Так платформа збирає інформацію про усіх користувачів, навіть тих, які не зареєстровані в TikTok. Користувачі і деякі компанії, які володіють сайтами, про це не здогадуються, пише TechSpot з посиланням на дослідження Consumer Report.
- Consumer Reports стверджує, що кількість знайдених пікселів Meta та Google значно перевершує TikTok. Проте було зазначено, що рекламна платформа TikTok тільки починає працювати, тоді як Google і Meta працюють вже дуже багато років. Навіть сайт Департаменту економічної безпеки Арізони надає дані користувачів щодо відвідування його сторінок про домашнє насильство та продовольчу допомогу.
- Дослідження в основному стосувався особистих даних організацій, з якими користувачі, ймовірно, мали б проблеми, наприклад, лікарень або правозахисних груп.
- Аналітики вивчили ідентифіковані пікселі TikTok, щоб побачити, якою інформацією вони поділилися. Пікселі TikTok регулярно передають IP-адреси відвідувачів, унікальні ідентифікаційні номери, сторінки, які користувачі переглядають, а також те, що вони натискають і вводять. Він також має доступ до пошукових запитів. Все це незалежно від того, чи є у користувача обліковий запис TikTok.
«Як і інші платформи, дані, які ми отримуємо від рекламодавців, використовуються для підвищення ефективності наших рекламних послуг», – коментують в TikTok.
Чому це важливо
Meta та Google мають детально прописану політику, яка забороняє передачу конфіденційних даних. Однак трекери часто надсилають їх незважаючи на це. Пікселі TikTok нічим не відрізняються. Деякі керівники компаній не знали, якими даними їх сайт ділиться і з ким. Consumer Reports повідомила клініку Mayo, що їх сайт обмінювався даними з TikTok. Пізніше клініка видалила трекер TikTok, але сайт усе ще використовує значну кількість інших пікселів, у тому числі від Microsoft, Google та інших.