Метавсесвіт Horizon Worlds від Meta має стільки проблем з якістю, що навіть сама команди компанії не дуже її використовують. Про це пише видання The Verge, з посиланням на джерела в компанії.
Слціальна мережа у віртуальній реальност Horizon Worlds — флагманський додаток Meta — має надто багато проблем з якістю. В одній із пам’яток для співробітників від 15 вересня віце-президент Meta з Метавсесвіту Вішал Шах сказав, що перш ніж Horizon розгорнуть для більшої кількості користувачів, варто виправити низку помилок.
Horizon Worlds дозволяє людям створювати аватарів та взаємодіяти у віртуальних світах. Це ключовий напрямок компанії після того, як Марк Цукерберг змінив бренд Facebook на Meta. Компанія витрачає мільярди на рік, щоб побудувати своє бачення метавсесвіту.
Багатокористувацька платформа була випущена на гарнітурі Meta’s Quest у грудні минулого року. Раніше цього року його відвідали 300 000 користувачів, і незабаром він має з’явитися у веб-версії для мобільних пристроїв і комп’ютерів. Хоча повідомлення Вішала вказують на те, що веб-запуск може бути відкладено.
«Наразі відгуки від наших творців, користувачів, тестувальників і багатьох із нас у команді свідчать про те, що загальна кількість несправностей, проблем зі стабільністю та помилок ускладнює для нашої спільноти відчути магію Horizon. Простіше кажучи, щоб досвід став чудовим і запам’ятовувався, він повинен спочатку бути придатним для використання та добре продуманим», — написав Шах минулого місяця.
Meta вже повідомляли про свою роботу над більш реалістичними аватарами. Адже нинішня якість графіки Horizon набагато гірша в порівнянні з деякими його конкурентами, не пов’язаними з віртуальною реальністю, як-от Fortnite. Сам Цукерберг нещодавно став мемом після того, як він опублікував скріншот свого аватара Horizon, щоб відсвяткувати запуск Horizon для користувачів Quest у Франції та Іспанії. Він швидко опублікував нове і краще зображення, сказавши, що поділиться «основними оновленнями Horizon і графіки аватарів» на щорічній конференції компанії Connect, яка запланована на 11 жовтня.
Ключовою проблемою розробки Horizon є те, що люди, які розробляють його в Meta не користуються цим продуктом. «Ми не проводимо так багато часу в Horizon, і наші інформаційні панелі внутрішнього тестування показують це досить чітко», — написав Шах співробітникам 15 вересня.
Він також назвав конкретні проблеми з Horizon, написавши, що «досвід реєстрації заплутує та розчаровує користувачів» і що команді потрібно «ввести нових користувачів у першокласні світи, які забезпечать успіх їх першого візиту».
Шах сказав, що командам, які працюють над Horizon, необхідно краще співпрацювати разом і чекати нових змін. «Сьогодні ми не працюємо з достатньою гнучкістю», — йдеться в його записці. «Я хочу прояснити це питання. Ми працюємо над продуктом, який не знайшов відповідності на ринку». Він сказав, що співробітники, які працюють над Horizon, будуть знижувати свої цілі щодо збільшення кількості користувачів у віртуальній реальності, і що майбутня 2D-версія Horizon для Інтернету, швидше за все, не матиме цілі в кількості користувачів, а орієнтуватиметься на високу якість.