YouTube анонсував «дескриптори» — новий спосіб для авторів ідентифікувати свій канал за допомогою формату @username. Взаємодіяти з ним можна буде в YouTube Shorts, на сторінках каналу, в описах відео, коментарях тощо. Про це компанія повідомила в блозі.
Ці маркери стануть доступними для всіх на YouTube — вам не потрібно мати певну кількість підписників, щоб отримати власне ім’я користувача. Імена користувачів поширені в соціальних мережах, зокрема на таких сайтах, як Facebook, Instagram, Twitter, Telegram тощо. Раніше YouTube пропонував лише обмежену підтримку цього формату — дозволяв творцям згадувати канали в назвах і описах відео за допомогою символу @ або, наприклад, згадувати інших користувачів у чатах YouTube Live. В інших місцях на платформі функція не працювала.
Чому це важливо
Конкуренція TikTok та YouTube Shorts триває. Компанія прагне заохотити більше користувачів брати участь у дискусіях за допомогою коротких відео, а також у результатах обговорень. Щоб це працювало, потрібно використовувати @usernames — або @handles, як їх називає YouTube.
Підтримка маркерів почнеться поступово, починаючи з наступного тижня. Канали, які вже мають персоналізовану URL-адресу, отримають її як ім’я за умовчанням. Потім вони зможуть її змінити. Це потрібно для того, щоб інші користувачі не змогли викрасти назву відомих каналів. Компанія також зазначила, що терміни розгортання дескрипторів були розроблені таким чином, щоб гарантувати, що відомі автори отримають доступ до функції першими.