Починаючи з листопада, Netflix запровадить свій новий рівень підписки — Basic with Ads, що матиме меншу вартість, проте міститиме рекламу. Як повідомляє The Verge, підписникам цього рівня буде доступний майже весь контент, що є на Netflix, крім невеликої кількості телевізійних шоу та фільмів.
Яким буде Basic with Ads для користувачів?
Користувачі рівня Basic with Ads будуть отримувати в середньому чотири-п’ять хвилин реклами на годину перегляду контенту. Кожна реклама триватиме від 15 до 30 секунд і розміщуватиметься до та під час фільму. Крім того, абоненти Basic with Ads не зможуть завантажувати вміст на свої пристрої, а якість відео обмежена 720p / HD.
При цьому невелика добірка телевізійних шоу та фільмів буде недоступна для абонентів Basic with Ads через ліцензійні обмеження, над подоланням яких Netflix вже працює.
Basic with Ads планується запустити 3 листопада 2022 року спочатку в обмеженій кількості країн. Першими стануть США, Австралії, Бразилії, Канаді, Франції, Німеччині, Італії, Японії, Кореї, Мексиці, Іспанії та Великобританії.
Що Netflix пропонує рекламодавцям?
Загалом Netflix пропонує рекламодавцям наступні умови:
- Формат реклами: на момент запуску реклама триватиме 15 або 30 секунд і транслюватиметься до та під час перегляду шоу та фільмів.
- Контроль рекламодавця: щоб допомогти рекламодавцям охопити потрібну аудиторію — і забезпечити, щоб оголошення були релевантнішими для споживачів — Netflix пропонує можливості націлювання за країною та жанром (наприклад, бойовик, драма, романтика, наукова фантастика). Рекламодавці також зможуть запобігти показу своїх оголошень у контенті, який може не відповідати їхньому бренду (наприклад, секс, зображення оголеного тіла чи насильство).
- Інструменти перевірки: Netflix співпрацює з DoubleVerify та Integral Ad Science, щоб перевірити видимість і дійсність трафіку оголошень, починаючи з першого кварталу 2023 року.