Влітку 2020 року тоді ще компанія Facebook за $400 млн поглинула сервіс Giphy. Тепер, як повідомляє TechCrunch, після кількох попередніх рішень, та судових справ британський регуляторний орган із захисту конкуренції знову зобов’язав Meta продати сервіс.
- Про плани Facebook з поглинання Giphy стало відомо ще в травні 2020 року. Метою угоди була більш тісна інтеграція сервісу у Facebook та Instagram, сума сягала $400 млн.
- Влітку 2020 року Facebook завершила угоду та поглинула Giphy. Проте британський регулятор, що відповідає за конкуренцію, звинуватив Meta у контролі більше половини медійного ринку реклами у Британії та зобов’язав корпорацію продати сервіс.
- У Meta з рішення не погодились та підготували апеляцію. Апеляційний трибунал Великобританії з питань конкуренції повернув справу до антимонопольного регулятора для повторного розгляду.
- Але в результаті повторного розгляду рішення не змінилось. Управління з питань конкуренції та ринків (CMA) визнало висновок регулятора про те, що злиття суттєво зменшило динамічну конкуренцію, законним.
- В Meta заявили, «розчаровані рішенням CMA, але приймають сьогоднішній висновок як остаточне слово в цьому питанні», тож більше не будуть подавати апеляції чи оскаржувати рішення британських регуляторів.