На початку цього року стартап BeReal, який є альтернативою Instagram, закрив раунд на $60 млн. Тепер компанію оцінюють 600 млн євро, що за сьогоднішнім курсом становить трохи менше $587 млн, пише TechCrunch.

  • BeReal — це додаток для обміну фотографіями, який отримав величезний успіх серед покоління Z і за його межами. Додаток надсилає сповіщення всім користувачам у випадковий час, інформуючи їх про те, що настав «час BeReal». Теоретично користувачі відкривають BeReal відразу після отримання цього сповіщення, фотографують те, що вони роблять у цей час, і публікують це в додатку. Ви не зможете бачити чужі BeReals, доки не опублікуєте власні.
  • За інформацією видання зараз компанія має близько 20 млн користувачів. При тому, що станом на липень цього року у додатку було 7,9 млн користувачів. Ці цифри все ще крапля в морі, порівняно з TikTok чи Instagram. Але швидкість зростання BeReal підштовхнули інші соціальні мережі перенести той самий досвід на власні платформи.
  • Заснована в 2019 році колишнім співробітником GoPro Алексісом Барреятом разом з Кевіном Перро, компанія BeReal почала серйозно розвиватися на початку цього року. База користувачів покоління Z змусила додаток піднятися в чартах App Store .
  • У квітні компанія Apptopia повідомила, що BeReal збільшила кількість встановлень на 315% з початку року. Привабливість додатка привабила цілу низку інвесторів, кульмінацією якої стала серія A вартістю $30 млн.

У додатку сьогодні немає бізнес-моделі, можливо в майбутньому там з’явиться підписка. Дані, надані Sensor Tower цього місяця, також показали, що, незважаючи на приблизно 53 млн встановлень за весь час, лише 9% користувачів BeReal на Android відкривали додаток щодня. Однак це не пов’язано з використанням у реальному світі, оскільки більша частина основної бази користувачів BeReal — молоді користувачі покоління Z у США — зазвичай використовують iPhone.