Фонд Google.org надасть $2 млн на цифрову освіту для українців та 50 000 ліцензій Workspace для уряду. Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

Органи влади зможуть безоплатно користуватися ліцензіями Google Workspace цілий рік. Також Google підтримує розвиток цифрової грамотності українців та сферу освіти. Новий грант на $2 мільйони спрямують на навчання українців цифрової грамотності, подолання цифрового розриву та масштабування платформи «Дія.Цифрова освіта».

«Запустимо англомовну версію порталу з програмами рескілінгу, персоналізованими навчальними траекторіями з елементами АІ, а також рекомендаціями щодо працевлаштування. Це дозволить у майбутньому багатьом знайти затребувану роботу та зробити внесок в економічне відродження держави», — написав Федоров

Чому це важливо

З початку повномасштабного російського вторгнення в Україну мільйони українців були вимушені покинути свої домівки, майже 4,8 млн робочих місць було втрачено, а багато працюючих українців втратили до половини своєї зарплатні.

Як пише блог Google Україна, менеджери з продуктів, інженери програмного забезпечення, менеджери з маркетингу компанії, на безоплатній основі протягом шести місяців допомагатимуть розробляти новий навчальний контент і персоналізовані навчальні програми на основі штучного інтелекту.

Також вони допоможуть створити систему рекомендацій для користувачів щодо можливостей працевлаштування. Завдяки партнерству з місцевими роботодавцями платформа має на меті навчити цифровій грамотності до 2 000 000 українців і стати посередником між шукачами роботи та компаніями, щоб допомогти у можливості працевлаштування до 600 000 внутрішньо переміщених осіб.

У вересні Google вже надала українцям, які втратили роботу або ризикують її втратити, до 5 000 стипендій. Вони покривають доступ і повну підтримку до навчання на Coursera. Всього на реалізацію проекту виділили понад €3 млн грантового фінансування.

На початку березня компанія також виділила $15 млн для підтримки України. Ця сума складається з трьох рівних частин: $5 млн від співробітників компанії, $5 млн у вигляді прямих грантів та ще $5 млн на рекламні кредити — аби допомогти перевіреним гуманітарним і міжурядовим організаціям поширювати серед українців інформацію про джерела допомоги та переселення.