Корпоративна соцмережа LinkedIn вмикає нове автоматичне виявлення спаму, а також нову функцію про небажані повідомлення. Також на платформі з’являться дві групи для вхідних повідомлень: «Фокус» та «Інше», пише TechCrunch.

  • Повідомлення з вкладки «Фокус» включають «найбільш релевантні можливості щодо працевлаштування», кажуть у компанії. Система працює за допомогою алгоритмів штучного інтелекту, тобто певною мірою вона також вивчає те, що ви відкриваєте та з чим взаємодієте, щоб знати, що куди надсилати пропозицію в майбутньому.
  • Зараз у соцмережі щосекунди надсилається близько 21 прямих повідомлень із можливостями працевлаштування.
  • Спам та недоцільні повідомлення відштовхують людей від використання LinkedIn, а це зменшує ефективність для охоплення рекрутерів.
  • У звіті LinkedIn на початку року йшлося, що соцмережа завчасно видалила 70,8 млн повідомлень спаму та шахрайства на своїй платформі. А користувачі повідомили про такі лише 179 000 разів.

Чому це важливо

LinkedIn досі відставала від інших соцмереж у боротьбі зі спамом, шахрайством та фейками. Однак про проблеми із спамом на платформі говорять вже давно. Трафік LinkedIn росте зі швидкістю 34% на рік, зараз у мережі близько 875 млн учасників. Тому проблеми будуть тільки зростати з часом і компанія намагається на них реагувати, хоч із запізненням.