В листопаді 2022 року українська сімейна компанія Brancho вперше презентували свої товари на найбільшій виставці у Скандинавії Nordic Organic Food Fair 2022. Компанія виготовляє крафтові екологічні фруктові роли, чіпси та фруктово-ягідний чай. На це звернуло увагу видання «ШоТам».
Чим займається виробництво
- Brancho працюють на ринку з 2018 року. За словами власників, вже чотири роки вони пропонують солодощі без цукру, барвників, желатину та згущувачів. Їхня продукція мінімально оброблена для максимального збереження вітамінів та поживних речовин, додають виробники.
- Наприклад, ягоди та фрукти для снеків не підварюють, а перетирають й потім підсушують при температурі 45 градусів.
- У виготовлення всієї продукції, компанія використовує 35 різних ягід та фруктів, а сировину для солодощів постачають місцеві ферми.
- Нестандартною позицією Brancho є їстівний чай. Цей продукт виходить у вигляді поєднання натурального гарячого напою та фруктово-ягідної суміші, яка проходить попередню регідрацію.
Чому обрали Скандинавський ринок
Серед п’яти інших українських виробників натуральної продукції, Brancho презентувало свої товари для споживачів Данії та Швеції. Виставка відбулася у Скандинавії Nordic Organic Food Fair 2022.
Обрали ринок Скандинавії, адже, за їхніми словами, це один з найперспективніших ринків для постачання органічної продукції. Наприклад, в в Данія та Швеція частки продажів органічної продукції в супермаркетах – 13% та 8,7% відповідно. А жителі скандинавських країн щорічно витрачають в середньому від 75 до 385 євро на органічну їжу.