Згідно з опитуванням, яке проводилося Європейською Бізнес Асоціацією в жовтні 2022 року, 30% опитаних підприємців МСБ планують експортувати товари чи послуги за кордон. Одним з найактуальніших міжнародних маркетплейсів для такої реалізації є Amazon. Автори Telegram каналу AdvoCats повідомляють, що ним користуються приблизно 10 000 українських підприємців, а також пояснюють, як користуватися Amazon. AIN.Business переповідає.
Які є види акаунтів для підприємців:
- Індивідуальний:
- можна продавати не більше 40 товарів на місяць;
- з кожної одиниці продукції треба заплатити $0,99.
- Професійний:
- обмежена кількість продажі товарів;
- доступ до будь-якої категорії товарів;
- комісія $39,99 на місяць;
- більше варіантів для просування магазину.
Amazon пропонує два типи послуг для обробки замовлень. Зокрема:
- FBA (Fulfillment by Amazon) – Amazon бере на себе відповідальність за збір замовлень, пакування, маркування, доставку, повернення покупок. Маркетплейс стягує з продавців комісію в понад $80, а деякі з платежів є прихованими.
- FBM (Fulfillment by Merchant) – всі процесибере на себе продавець Amazon, у якого має бути власний склад або місце для зберігання товару.
Актуальним варіантом для багатьох підприємців є поєднання двох методів в залежності від товару, їх вартості та обраної маркетингової стратегії.
Спрощені умови для українського бізнесу
- На початку вересня 2022 року комісія за кожну продану річ на Amazon була знижена до 0%.
- Таке спрощення буде діяти протягом наступних 12 місяців для всіх українських продавців на маркетплейсі у Європі та Великій Британії.
- Раніше розмір комісії становив від 7% до 17% з кожного проданого товару.