Згідно з опитуванням, яке проводилося Європейською Бізнес Асоціацією в жовтні 2022 року, 30% опитаних підприємців МСБ планують експортувати товари чи послуги за кордон. Одним з найактуальніших міжнародних маркетплейсів для такої реалізації є Amazon. Автори Telegram каналу AdvoCats повідомляють, що ним користуються приблизно 10 000 українських підприємців, а також пояснюють, як користуватися Amazon. AIN.Business переповідає.

Які є види акаунтів для підприємців:

  1. Індивідуальний: 
  • можна продавати не більше 40 товарів на місяць;
  • з кожної одиниці продукції треба заплатити $0,99.
  1. Професійний:
  • обмежена кількість продажі товарів;
  • доступ до будь-якої категорії товарів;
  • комісія $39,99 на місяць;
  • більше варіантів для просування магазину.

Amazon пропонує два типи послуг для обробки замовлень. Зокрема: 

  1. FBA (Fulfillment by Amazon) – Amazon бере на себе відповідальність за збір замовлень, пакування, маркування, доставку, повернення покупок. Маркетплейс стягує з продавців комісію в понад $80, а деякі з платежів є прихованими. 
  2. FBM (Fulfillment by Merchant) – всі процесибере на себе продавець Amazon, у якого має бути власний склад або місце для зберігання товару. 

Актуальним варіантом для багатьох підприємців є поєднання двох методів в залежності від товару, їх вартості та обраної маркетингової стратегії. 

Спрощені умови для українського бізнесу

  • На початку вересня 2022 року комісія за кожну продану річ на Amazon була знижена до 0%. 
  • Таке спрощення буде діяти протягом наступних 12 місяців для всіх українських продавців на маркетплейсі у Європі та Великій Британії. 
  • Раніше розмір комісії становив від 7% до 17% з кожного проданого товару.