Міжнародна контент-платформа Depositphotos випустила свій щорічний прогноз «Креативні тренди 2023: Готові до втечі?«. Команда проекту разом з міжнародними експертами дослідила стилі, теми та ідеї, які впливатимуть на креативну комунікацію, а також поділилася інсайтами щодо того, як бренди й автори контенту можуть ефективно залучати свої авдиторії наступного року.

Основні тренди

Захоплення аніме. Тренд ностальгії за 2000-ми й стрімкий розвиток стримінгів принесли нову популярність аніме, яке багато хто дивився на DVD у юності. Крім натхнення для дизайну, аніме може допомогти контент-креаторам у розвитку їхніх творчих навичок у 2023 році. Це нагода навчитися створювати гіперболічних персонажів, додавати у сюжетні лінії символічні елементи, проводити тематичні фотосесії та експериментувати із намальованими чи стилізованими костюмами.

Фото: Depositphoto

Єднання з природою. У 2023 році буде більше екологічних і орієнтованих на відновлення дикої природи ініціатив, активне використання природних кольорів, а також естетики походів і кемпінгу. Екологічні проблеми спонукатимуть бренди й контент-креаторів шукати натхнення в природі та співпрацювати з інженерами або вченими для створення сталого дизайну.

Фото: Depositphoto

Дивовижний вік. Важливою соціальною темою стане старіння населення, адже, згідно з даними ВООЗ, до 2030 року кожній шостій людині буде 60 років або більше. У комунікації компаній частіше з’являтимуться зображення і відео, які ілюструють різні вікові групи. Але такий візуальний контент має виходити за рамки шаблонних концепцій веселих літніх людей, які посміхаються на камеру або грають з онуками.

Автентичні зображення будуть демонструвати, як бебі-бумери чи представники раннього покоління X влаштовують вечірки, гуляють з друзями, розважаються, експериментують зі своєю зовнішністю та починають нову кар’єру.

Фото: Depositphoto

Ефемерний світ. Запозичуючи натхнення в магічному реалізмі 20-го століття, контент-креатори використовуватимуть у своїх роботах ефекти туману і розмитості, глибокі тіні та захопливі композиції. У фотографії й відео частіше зустрічатимуться експериментальне або креативне редагування і постобробка. Усе для того, щоб глядачі поринули у мрійливу естетику і поставили собі питання: «Те, що я бачу, реальне?»

Фото: Depositphoto

Естетика сталості. Цього року естетика сталого дизайну відіграватиме більшу роль, ніж будь-коли раніше. Глибокі монохромні кольори, класичні або ущільнені шрифти та мінімалістські текстури допоможуть вам створити інклюзивний дизайн, а відтак — оптимізувати ресурси, підвищити рентабельність інвестицій і зробити внесок у краще майбутнє як свого бренду, так і світу загалом.

Фото: Depositphoto

Новий Велнес. Стрімкий розвиток метавсесвіту у 2022 році вплинув і на індустрію велнес. Оздоровчі практики наразі мігрують з дому в інші середовища, включаючи музеї, курорти та вулиці. У 2023 році бренди доповнюватимуть свою маркетингову діяльність велнес-інструментами на основі AR та VR.

Фото: Depositphoto

Пошук радості. Максималістська, еклектична і часом надто кричуща естетика буде присутня скрізь нарівні з мінімалістськими й лаконічними зображеннями. Креатори влаштовуватимуть яскраві стилізовані фотосесії, а декорації та образи моделей стануть ще більш продуманими та ефектними — усе для того, щоб дарувати радість та вражати деталями.

Фото: Depositphoto

Які тренди були раніше

Це не перший прогноз Depositphotos. На 2022 рік компанія передбачала тренди на метавсесвіт, психоделічне мистецтво, естетику 2000-х і мистецтво сторітелінгу. А 2021 рік мав запамʼятатися символами оптимізму, новою аутентичністю і кінематографічною естетикою.