В Meta заявили, що контент українців в соцмережах компанії (Facebook та Instagram) ніколи не модерувався з Москви – це міф. Про це повідомляє «Forbes Україна».
«Всупереч деяким міфам, у нас немає і ніколи не було модераторів, які працюють з Москви. У нас там також немає і ніколи не було офісу», – заявили у Meta.
Компанія також розповіла, як саме виконується модерація.
- Загалом у компанії 15 000 рецензентів контенту. Їхні команди розташовані по всьому світу в різних часових поясах.
- Регіональний офіс, що керує 28 країнами всього регіону Центральної та Східної Європи, включно з Україною, розташований у Варшаві.
- Для перевірки вмісту постів та скарг користувачів компанія використовує поєднання людської праці та технологій штучного інтелекту (AI).
- Український контент, який потребує мовної та культурної експертизи, перевіряють українські модератори.
- Кількість скарг не впливає на рішення про видалення контенту. Якщо допис не порушує правил і стандартів соцмережі, навіть велика кількість скарг не призведе до бану – стверджують в компанії.
- У компанії стверджують, що працюють з понад 90 партнерами з перевірки фактів більш ніж 60 мовами, щоб переглядати й оцінювати точність вмісту. І що збільшили фінансування для українських партнерів із фактчеку, не уточнюючи їхню кількість та суми.
Чому це важливо
З початком повномасштабного вторгнення росії в Україну, активність кремлівських ботів збільшилась в рази. Українські блогери систематично стикаються з блокуванням у Facebook, Instagram та інших соцмережах за пости, які навіть не містять в собі порушень. Користувачі повʼязують це з тим, що велика кількість скарг з-боку росіян (яких втричі більше, ніж українців) призводить до автоматичного блокування штучним інтелектом, навіть незважаючи на зміст публікації. Або ж засиллям російських модераторів, які підтримують політику кремля і зловживають своєю владою на роботі.
В Meta запевняють, що це не так. Але як би там не було, факт лишається фактом: українці регулярно потрапляють в бан. Можливо, це зміниться завдяки додатковому фінансуванню, про яке заявляють в компанії.