Підприємницька діяльність не може існувати протягом довгого часу без стратегії та виробленої системи роботи: генерації лідів, клієнтської бази та каналу для постійної комунікації з потенційною аудиторією. Окрім того, бізнес також не розвивається без маркетингового плану. Проте на ринку є значна кількість інформації та маркетингових тактик, але часто вони не працюють для всіх бізнесів. Тому підприємцям варто їх фільтрувати й обирати підходяще особисто для їхньої справи. 

Автори каналу «Ідея для Вашого Бізнесу» пояснили, що не варто робити в плані просування вашого бізнесу. AIN.Business переповідає.

  1. Чекати органічне охоплення в соцмережах

Політика користування й правила просування послуг й товарів в соціальних мережах постійно змінюються. Бізнес може органічно охопити свою аудиторію, але це охоплення буде дуже малим і поступово ставатиме ще меншим. Щоб отримати результат таким способом – потрібно залучати спеціалістів стратегічного маркетингового планування. 

Єдиний інструмент, який швидко працює й сприяє охопленню у соціальних мережах – реклама. Такі платні послуги є ефективними. Проте підприємцю потрібно знайти вигідний для нього канал реклами: таргет, реклама в інфлуенсерів тощо. 

  1. Не давати можливість приймати рішення споживачу самостійно.

Щоб побудувати бізнес, спочатку треба створити свій список електронної розсилки, забезпечити присутність в соціальних мережах та сформувати групи у соцмережах. Одна із відомих тактик просування й залучення аудиторії – додаванні людей у різні ком’юніті. Проте такий спосіб не дозволяє самостійно обирати, й це призводить до протилежного ефекту. 

Дайте людям вибір. Розкажіть їм, що пропонує ваш бізнес. Нехай вони приймуть рішення самостійно.

  1. Співпрацювати з «яскравими» підприємцями.

Бізнес зростає та популяризується, коли власник контактує з іншими підприємцями. Одна в цьому випадку потрібно звертати увагу на те, кого ви впускаєте у своє оточення. Варто зважати на те, що підприємець робить, а не наскільки він «гучний» у своїх словах та обіцянках. Враховуйте якість продукту, цінності компанії та персональні результати.

  1. Не пробувтаи нове та триматися за старе.

Будьте в курсі нових тенденцій, практик та тактик для розвитку бізнесу. Це не означає, що вони будуть ідеальними саме для вашого бізнесу, але варто пробувати й тестувати нове.