Instagram опублікував тренди 2023 року серед покоління Z. Молоді користувачі куплятимуть більше екологічних продуктів і надсилатимуть меми, щоб познайомитись із другою половинкою. AIN.UA обрав найцікавіші тези з дослідження.
- У 2023 році користувачі покоління Z планують більше впливати на моду. Ключовим питанням для них є екологічність. У дослідженні більше половини респондентів покоління Z заявили, що планують купувати одяг з екологічних товарів. До того ж молоді споживачі не захищені від зростання цін, і в 2023 році планують економити на одязі.
- У 2023 році більшість представників покоління Z будуть робити покупки, щоб підтримати компанії, які їх цікавлять. Оскільки багато з них досягають виборчого віку, очікуйте збільшення видимості та активності щодо політичних питань, якими захоплене покоління Z. У 2022 році Максвелл Фрост став першим політиком покоління Z, обраним до Конгресу США.
- Три з чотирьох користувачів соціальних мереж покоління Z хочуть стежити за інфлюенсером, який має інвалідність. Очікуйте, що більше представників наступного покоління спілкуватимуться з творцями, які захищають людей з інтелектуальними чи фізичними вадами.
- Більше споживачів використовуватимуть косметику, щоб виразити свою індивідуальність. Вплив зміни клімату спонукає покупців звернути увагу на засоби догляду за шкірою або косметичні засоби, які захищають від екстремальної погоди та сонця.
- У метавсесвіті покоління Z може будувати світи заново. 67% користувачів вважають, що наступного року аватари повинні краще відображати різноманітні типи фігури, одяг і відтінки шкіри. Для покоління Z краса та мода, створені штучним інтелектом, продовжують інтригувати.
- 68% користувачів соціальних мереж покоління Z або продовжать, або захочуть спробувати їжу іншої культури.
- Нове покоління очікує, що їхні улюблені інфлюенсери займуться новими формами медіа. Наприклад, понад 40% підписників покоління Z хочуть почути подкасти від своїх улюблених творців соціальних мереж у 2023 році.
- Майже половина користувачів соціальних мереж покоління Z позитивно відповіли на запитання, чи надсилали б вони мем як перше повідомлення партнеру в додатку для знайомств. Однак 39% респондентів сказали, що поганий смак у мемах робить їхнє захоплення менш привабливим.