Пошуковий гігант Google, якому належить сервіс YouTube, опублікував дані про доходи. В них йдеться, що вкладка YouTube Shorts вже перевищила 50 мільярдів щоденних переглядів, пише TechCrunch.
- Раніше компанія повідомляла про 30 мільярдів переглядів щодня, як частину прибутку за перший квартал 2022 року.
- Кількість переглядів Shorts все одно відстає від аналогічних проектів Instagram і Facebook.
- У жовтні минулого року Meta заявила, що Reels набирає 140 мільярдів переглядів щодня в обох соціальних мережах.
Чому це цікаво?
Соціальні мережі змагаються за перемогу у битві коротких відео і Google теж демонструє певний прогрес. Минулого року YouTube повідомляв: щомісяця 1,5 мільярда користувачів, які ввійшли в обліковий запис, переглядають Shorts. У 2021 році в TikTok це показник сягнув одного мільярду активних користувачів на місяць.
Зростання кількості переглядів на коротких відео є гарною новиною для Google, але компанії також доведеться якось монетизувати ці перегляди. У четвертому кварталі 2022 року дохід Youtube склав $7,96 млрд, що на 8% менше порівняно з $8,63 млрд минулого року. У листопаді 2022 року компанія заявила, що YouTube Music і Premium мають понад 80 мільйонів підписників у всьому світі. Але він не повідомив, чи цей показник справді сприяє доходу YouTube.