Компанія Glovo та Київська міська рада підписали Меморандум про співпрацю. Як повідомили в Glovo, наймасштабнішим проектом в Києві в межах довгострокової програми сталого розвитку для міст Glovo Acts стане створення першого в Україні пересадного вузла для велотранспорту.
Як працюватиме перехоплювальний велопаркінг?
Велопарковку планують побудувати на перетині проспекту Оболонського з проспектом Степана Бандери поблизу ст. м. «Почайна» в Оболонському районі. Це місце обрали через наявність велосмуг та можливості безпечно дістатись його велосипедом згідно з Правилами дорожнього руху. На його побудову Glovo виділяє п’ять мільйонів гривень.
«Це не перший проєкт, який ми робимо з міськими адміністраціями, але наймасштабніший. Ми знаємо, як сильно Glovo змінив транспортну інфраструктуру міста зі своєю появою. Враховуючи специфіку нашої компанії, нам важливо, щоб міська велоструктура розвивалась. Цей проєкт дуже резонує з нашим бізнесом, і ми сподіваємось, що він стане одним із багатьох, які покращать життя у місті», — прокоментувала Марина Павлюк, генеральна директорка Glovo в Україні.
Пересадний вузол передбачає, що у киян буде можливість залишати на цілий день свої велосипеди на охоронному паркінгу біля метро по дорозі на роботу, а повертаючись ввечері, забирати їх.
Які ще напрямки розвиватиме Glovo?
У напрямі соціальних доставок компанія Glovo вже розпочала пілотний проєкт у Дарницькому районі міста у співпраці з Дарницьким центром соціального захисту.
«Соцпрацівники уже викликали наших кур’єрів для виконання соціальних доставок. Ми зрозуміли, що цей проєкт потрібен, тому буде працювати на постійній основі в Дарницькому районі, а також масштабуватиметься в інші», — розповіла Марина Павлюк.
Третій напрям, що вже почав працювати — це підтримка бізнесів, що постраждали від війни, внутрішньо переміщених та тих, що засновані військовими. Для них Glovo дає символічні 0,1% комісії на пів року, щоб вони могли набрати базу клієнтів та зростати, навіть у важкі часи.