У ЗСУ зʼявилася чітка айдентика та стратегія комунікації на 2023 рік. Про це повідомила Людмила Довгоновська, яка відповідає за стратегічні комунікації Головнокомандувача ЗС України Валерія Залужного.
«Збройні Сили – це наш захист, це довіра, це найкрутіший бренд, це любов. І тому так хочеться зробити нашу комунікацію максимально якісною», – відмітила Людмила.
Стратегія визначає:
- комунікаційні цілі ЗСУ;
- цінності, на яких базується комунікаційна діяльність;
- аудиторії та канали зовнішньої комунікації ЗСУ;
- наратив ЗСУ;
- пріоритетні напрями комунікацій ЗСУ на 2023 рік;
- систему кількісних і якісних показників для оцінки ефективності реалізації Стратегії;
- рекомендації для ведення акаунтів у соцмережах;
- графічний стиль у візуальній комунікації ЗСУ.
Чому це важливо
Нова стратегія та чітко визначена айдентика з переліком обовʼязкових для використання шрифтів, кольорів, макетів тощо дозволить більш ефективно просувати бренд ЗСУ як в українському так і західному інфопросторі.
Збройні сили України – це сучасна ефективна армія, укомплектована професіоналами, яка дає відсіч агресору, що значно переважає в живій силі та техніці. І це повинно читатися в кожному офіційному повідомленні, постах в соцмережах та прес-релізах для ЗМІ.
По суті, зʼявилася методичка, яка дає можливість співробітникам комунікацій усіх військових підрозділів просувати ЗСУ в єдиному уніфікованому стилі і говорити однією мовою. Це дуже важливо для створення правильного та послідовного інформаційного поля навколо українського війська.
У свою чергу, для громадян та західних спостерігачів контент від ЗСУ стане більш зручним, візуально приємним та впорядкованим.