Пандемія коронавірусу змінила споживчі звички та привела багатьох покупців в онлайн. В анонімному опитуванні редакція AIN.UA з’ясувала, що читачі найчастіше купують в інтернеті та які магазини для цього обирають. Зокрема, ми дізналися, хто є лідерами серед українських та закордонних ритейлерів.

Дослідження: загалом в опитуванні взяли участь 932 людини. Вони відповідали на поставлені AIN.UA закриті запитання. Нижче наведено результати опитування.

Що купують онлайн найчастіше

Як показало опитування, найпопулярнішою категорією є техніка. В інтернеті її зазвичай купують 62,4% респондентів. На другому місці — одяг (11,5%), на третьому – косметика (6,8%). Найрідше онлайн купують товари для дітей. Про це заявили лише 3% опитаних.

Зображення в матеріалі: AIN.UA

Топ інтернет-магазинів та майданчиків

Популярні магазини техніки:

  1. «Цитрус» — 54,8%;
  2. Rozetka — 21,8%;
  3. MOYO — 8,3%;
  4. Офлайн-магазини — 3,9%;
  5. Comfy — 3,3%.

Одяг:

  1. Офлайн-магазини — 47%;
  2. Instagram — 21%;
  3. Rozetka — 6,8%;
  4. Kasta — 3,8%;
  5. Lamoda — 3,6%.

Косметика:

  1. MakeUp — 34,2%;
  2. Офлайн-магазини — 22,1%;
  3. Eva — 18,9%;
  4. Brocard — 7,6%;
  5. Prostor — 4,1%.

Товари для дітей:

  1. Офлайн-магазини — 34,7%;
  2. Rozetka — 19%;
  3. «Будинок іграшок» — 17,3%;
  4. «Антошка» — 11,5%;
  5. Chicco — 4%.

Продукти:

  1. Офлайн-магазини — 35,5%;
  2. «Сільпо» — 25%;
  3. Glovo — 18,8%;
  4. Zakaz.ua — 7,9%;
  5. Raketa — 7,8%.

Топ закордонних майданчиків

Найпопулярніший закордонний сайт для покупок — AliExpress. На ньому замовляють товари 67,6% читачів. До трійки популярних майданчиків увійшли також Amazon (25, 2%) та ebay.com (14%). Наступними за популярністю виявилися iHerb (12,2%) та Joom (11,3%).