Пандемія коронавірусу змінила споживчі звички та привела багатьох покупців в онлайн. В анонімному опитуванні редакція AIN.UA з’ясувала, що читачі найчастіше купують в інтернеті та які магазини для цього обирають. Зокрема, ми дізналися, хто є лідерами серед українських та закордонних ритейлерів.
Дослідження: загалом в опитуванні взяли участь 932 людини. Вони відповідали на поставлені AIN.UA закриті запитання. Нижче наведено результати опитування.
Що купують онлайн найчастіше
Як показало опитування, найпопулярнішою категорією є техніка. В інтернеті її зазвичай купують 62,4% респондентів. На другому місці — одяг (11,5%), на третьому – косметика (6,8%). Найрідше онлайн купують товари для дітей. Про це заявили лише 3% опитаних.
Топ інтернет-магазинів та майданчиків
Популярні магазини техніки:
Одяг:
- Офлайн-магазини — 47%;
- Instagram — 21%;
- Rozetka — 6,8%;
- Kasta — 3,8%;
- Lamoda — 3,6%.
Косметика:
- MakeUp — 34,2%;
- Офлайн-магазини — 22,1%;
- Eva — 18,9%;
- Brocard — 7,6%;
- Prostor — 4,1%.
Товари для дітей:
- Офлайн-магазини — 34,7%;
- Rozetka — 19%;
- «Будинок іграшок» — 17,3%;
- «Антошка» — 11,5%;
- Chicco — 4%.
Продукти:
Топ закордонних майданчиків
Найпопулярніший закордонний сайт для покупок — AliExpress. На ньому замовляють товари 67,6% читачів. До трійки популярних майданчиків увійшли також Amazon (25, 2%) та ebay.com (14%). Наступними за популярністю виявилися iHerb (12,2%) та Joom (11,3%).