Українська платформа пошуку репетиторів Preply потрапила в список топ-100 маркетплейсів по версії аналітиків Andreessen Horowitz. Список включає найбільші стартапи та приватні компанії на основі річного валового обороту (GMV). Preply знаходиться на 73 місці в загальному рейтингу.

  • Для оцінки взяли дані про продажі, що охоплюють період з січня по грудень 2022 року. Річні темпи зростання враховуються як продажі за січень-грудень 2022 року порівняно з результатами за січень-грудень 2021 року.
  • Marketplace 100 фокусується лише на незалежних компаніях. У список не входять маркетплейси, які належать державним або приватним капіталам.
  • На відміну від попередніх років, цьогорічний список створено за підтримки Consumer Edge, постачальника даних аналітики, яка дає розуміння поведінки споживачів у всьому світі. На думку укладачів списку, це дає більш повний погляд на більшу кількість компаній, ніж у минулі роки.
  • Consumer Edge в США аналізують мільярди знеособлених агрегованих кредитних і дебетових карток, щоб відстежувати поведінку споживачів у реальному часі та відносні масштаби продажів у 12 000 державних і приватних продавців.

Про Preply

  • Preply – онлайн-платформа, яка об’єднала понад 40 000 репетиторів, що викладають 50 мов сотням тисяч учнів у 180 країнах світу (дані за 2021 рік). Компанію у 2013 році заснували Сергій Лук’янов, Дмитро Волошин та Кирило Бігай. У двох офісах (Київ та Барселона) працює понад 250 осіб.
  • У березні 2021 компанія залучила $35 млн від Owl Ventures та Full In Partners, які лідили раунд, а також попередніх інвесторів Point Nine Capital, Hoxton Ventures, EduCapital, All Iron, Diligent Capital і Evli Growth Partners. 

Чому це цікаво

a16z наголошує, що даний список не є рекомендацією, щоб інвестувати. У той же час, потрапляння Preply в топ-100 американських маркетплейсів є показовим, враховуючи, що значна частина команди перебувала в Україні, коли рік тому почалася повномасштабна війна – як зазначив співзасновник стартапу Кирило Бігай в своєму дописі на LinkedIn.

Український бізнес вкотре продемонстрував стійкість, яка допомагає йому опинятися в одному ряду з компаніями, що розвиваються в одному з найбільш позитивних середовищ у світі – з доступом до значного інвестиційного капіталу та в умовах високої покупної спроможності громадян.