Google оголосив про нові політики для Android-програм, які передбачають, що ті додатки, які пропонують користувачам створення внутрішнього акаунту, мають пропонувати також і простий спосіб видалення цього облікового запису. Як повідомляє TechCrunch, Apple запровадила подібну політику ще в червні 2022, а Google почне застосовувати нові правила на початку 2024.

  • Відповідно до нових правил, додатки повинні забезпечувати «опцію ініціювання облікового запису та видалення даних у додатку та в інтернеті», і ця функція повинна бути легко доступною
  • Компанія попросить розробників відповісти на запитання щодо видалення даних їхніх програм у формі безпеки даних до 7 грудня. Ці відповіді будуть відображатися в розділі безпеки даних Google Play, який надає користувачам інформацію про збір даних програмами у вигляді міток.
  • Google зазначив, що завдяки цій новій політиці компанія налаштує розділ «Безпека даних» у Play Store, щоб краще відображати доступні для користувачів елементи керування даними. На початку наступного року користувачі почнуть бачити інформацію щодо наявності опції видалення даних у тих програмах.
  • Крім того, політика Google також вимагає від розробників видаляти дані користувача зі своїх серверів після видалення облікового запису. Якщо розробнику потрібно зберігати дані користувача з певних причин, він повинен це окремо вказати.

«Як зазначено в новій політиці, коли ви виконуєте запит на видалення облікового запису, ви також повинні видалити дані, пов’язані з цим обліковим записом. Ця функція також дає розробникам можливість надати більший вибір: користувачі, які не хочуть повністю видаляти свій обліковий запис, можуть видаляти інші дані наприклад, лише історію активності, зображення чи відео», — повідомили в Google.

  • Компанія надасть розширений пільговий період до 31 травня 2024 року для розробників, яким може знадобитися деякий час, щоб реалізувати простий спосіб видалення облікового запису.

Чому це цікаво?

Можливість швидкого видалення облікового запису для користувача поступово стає стандартом в галузі. Наприклад Apple запровадила подібну політику ще в червні 2022. Проте Google, який спочатку скопіював ярлики конфіденційності, почне застосовувати нові правила лише на початку 2024.

З точки зору користувачів — це правильне рішення, адже надає їм більше контролю над своїми даними. Проте для розробників (які ще чомусь не додали такої можливості, або їх варіант не підходить вимогам Google) це перетвориться на додаткову роботу з оновлення свого додатка.