Uklon планує вихід на три закордонних ринки. Вартість кожного виходу — $1 млн

Український сервіс Uklon найближчим часом почне працювати за кордоном. Конкретні країни в компанії не називають, проте, як розказав в інтерв’ю Ліга.net операційний директор та співзасновник Uklon Сергій Смусь, компанія планує зайти у три країни, а вартість виходу на новий ринок становить не менше $1 млн на кожну.

«Шкодую, що ми довго наважувались на експансію. У травні 2022 року ми планували увійти до першої країни, а загалом минулого року мали зайти щонайменше у три країни, ще в одній — запуститись за франшизою. Зараз ми працюємо, щоб дуже скоро це таки відбулося, можливо, вже у квітні… …Спершу у планах зайти у дві країни, які поки не називатиму — з перервою у три-чотири місяці. Ще в одну заходитимемо з партнером», — сказав Смусь.

У грудні 2021 року Uklon вперше вийшов на ринок Молдови, але вже у березні 2022 року роботу сервісу довелося призупинити через початок повномасштабної війни в Україні й проблеми з партнером.

«Ми її [Молдову] запускали як тест – це дало нам дуже великий досвід. Ми закрили цей ринок, бо не було можливості туди їздити: війна, багато невідомих, вирішили не витрачатись ще на той напрям. Але основним фактором був партнер, який не виправдав наших сподівань», — додав співзасновник Uklon.

За його словами, спланувати у новій країні бюджет дуже складно, адже в усіх країнах зараз доволі конкурентне середовище, всюди буде щонайменше один світовий конкурент. В яких саме країнах планує запускатися сервіс, в Uklon поки не розкривають.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук