Фахівців NIX відзначило міжнародне журі премії Artificial Intelligence Excellence Award.
Про нагороду
Премія відзначає виняткові досягнення розробників у галузі штучного інтелекту. Незалежні судді оцінюють IT-компанії, спираючись на інноваційність їх рішень та вплив на розвиток ШІ.
«Сьогодні ми в NIX допомагаємо запобігти кібератакам, впроваджувати інновації в медицині, прогнозувати повернення інвестицій та багато іншого. А починали ми, коли наука про дані ще не була світовим трендом.
Років п’ять тому штучним інтелектом здебільшого цікавилися нішеві бізнеси та вчені. Вже тоді у NIX сформувалась група інженерів, які досліджували машинне навчання та аналіз даних. Щойно хлопці поділилися результатами напрацювань (а вони справді вражали) — ми всерйоз задумались про окремий Data-відділ.
Так вчорашні ентузіасти, котрі грали з нейронними мережами заради фану, стали крутими фахівцями зі своїм департаментом. Зараз наш технологічний досвід визнає міжнародна спільнота. Тому для нас велика честь отримати цю престижну нагороду», — Євген Руденко, Artificial Intelligence консультант у команді NIX.
Основні виклики для розробників — нерозуміння клієнтами всіх переваг ШІ та нестача потрібних даних
Над рішеннями на основі штучного інтелекту NIX працюють з 2019 року. За словами Євгена Руденко, навіть сьогодні попри широке застосування технологій ШІ, деякі підприємства остерігаються «розумних» алгоритмів. Інколи доводиться пояснювати клієнтам всі переваги використання штучного інтелекту в бізнесі.
«Ми висвітлюємо можливості, які можуть надати технології обробки даних, показуємо успішний шлях адаптації штучного інтелекту в інших компаніях. Тут важливо говорити мовою бізнесу. Коли наші аргументи та ідеї перетворюються на показники KPI, нам значно легше залучити на свій бік нових прихильників ШІ», — Євген Руденко.
Водночас є компанії й стартапи, які радо зустрічають такі рішення. Однак на ринку вони занадто молоді та не мають достатньо даних чи інфраструктури для збору та обробки даних.
«Компаніям, які прагнуть до інновацій, але не мають необхідних інформаційних або технічних ресурсів, ми надаємо всебічну підтримку. За час роботи зі штучним інтелектом у нас вже є досить широкий вибір інструментів та підходів. Їх ефективність доведена на практиці. Тож спираємося на цей досвід, коли консультуємо клієнтів.
Нестача обʼєму даних та їх якість — складніша проблема, але й вона вирішується. Десь через доступ до відповідних публічних даних і використання спільного досвіду, десь через структурування та збагачення наявних дата сетів.
Хто шукає, той завжди знаходить кращий варіант. Так і в нашій роботі. Ми прагнемо створювати такі рішення, що закриватимуть усі потреби бізнесу і робитимуть життя користувачів простішим», — Євген Руденко.