У топ проектів на Product Hunt потрапив ще один український продукт. Це інструмент для проведення оцінки 360 та перформанс рев’ю – Effy. Наразі триває боротьба у щомісячному контесті, тож усі охочі можуть підтримати продукт та залишити свій фідбек.
Effy допомагає будувати культуру високої продуктивності команд, розуміючи сильні сторони та зони розвитку працівників. Для цього працівнику пропонується щоквартально отримувати фідбек від колег та менеджера щодо якості взаємодії в команді, успішності досягнення цілей та вдосконалення компетенцій і, разом з менеджером, будувати на основі зібраної інформації індивідуальний план розвитку.
Серед компаній, які використовують Effy, найбільше стартапів і невеликих компаній, які тільки розпочинають будувати HR-процеси.
Effy надає повний набір функцій, які автоматизують процес performance review, включаючи готові шаблони анкет, інтеграцію з ChatGPT для економії часу і зусиль на написання висновків після проведення анкетування, а також можливість заповнювати анкети безпосередньо зі Slack. За допомогою Effy менеджери можуть проводити оцінку продуктивності за лічені години, що забезпечує більш спрощений і ефективний процес performance review в компанії.
18 квітня Effy взяли нагороду «№1 Продукт Дня» на Product Hunt (провідна платформа для виявлення та поширення нових IT-продуктів). За один день Effy отримали 800 голосів та понад 100 реєстрацій.
«Це наш перший запуск на Product Hunt і зразу ж отримати Product of the day було досить несподіваним», — сказав Андрій Маховський, CEO Effy.
«Effy.ai розроблений, щоб спростити процес оцінки продуктивності, зробити його ефективнішим і зручнішим для співробітників. Наша платформа допомагає компаніям економити час, зменшувати кількість помилок і з легкістю проводити review, що зрештою приносить користь усій організації», — сказав Антон Баннов, Head of Sales Effy.