Стартап з доставки морепродуктів Seadora, який працював в Києві з жовтня 2019 року, був змушений зупинити свою діяльність в Україні через повномасштабне вторгнення. Запуск на нових ринках не дав бажаних результатів для головного інвестора — фонду SMRK. Як наслідок, фонд був змушений списати інвестицію, про що GP фонду Андрій Довженко розповів AIN.UA.
- Seadora дозволяв замовити рибу та морепродукти, які доставляли безпосередньо з місця вилову — на замовлення клієнта. Завдяки такому підходу час доставки скорочувався до 2-3 днів замість 10-14.
- У стартапу були партнери по всьому світу, після набору замовлень вони здійснюють вилов, а потім організовують авіатранспортування. Самі морепродукти при цьому не заморожують, а лише охолоджують і зберігають за температури +3-5 градусів.
- Як повідомляв Forbes, до початку повномасштабної війни стартап мав непогані результати: 10 000 постійних клієнтів. Середній чек — 1200 грн у високий сезон із жовтня до березня, 850 грн — у низький. 2020-й стартап закінчив із ледве $250 000 виторгу, а у 2021-му вийшли на $1,5 млн.
- Проте після початку повномасштабного вторгнення у Seadora зірвався інвестиційний раунд на $3 млн. Всю рибу, що знаходилася на складах, віддали ЗСУ, а імпортери не відразу придумали, як відновити постачання.
- За інформацією AIN.UA, перезапуск у ОАЕ не виправдав очікувань інвестора, тому фонд інвестицію було вирішено списати. Сам Андрій Дрогобицький не полишив ідею розвитку проекту на інших ринках, але в SMRK вирішили не продовжувати співпрацю.