Українці використовують свій номер телефону як метод ідентифікації в багатьох сервісах, зокрема банках. Але це небезпечно: абоненти передплаченої форми обслуговування ризикують втратити свій номер через шахраїв і втратити доступ до сервісів і навіть грошей на рахунках.

Найпростіший спосіб для припейд-клієнта убезпечитися — персоніфікувати себе в оператора, прив’язавши паспорт до номера. Журналіст AIN.UA наводить інструкцію для абонентів Київстар.

Зареєструватися віддалено

Клієнти «Київстар» можуть прив’язати паспорт до номера онлайн за допомогою електронного цифрового підпису. Для цього потрібно:

  1. Зайти до особистого кабінету «Мій Київстар».
  2. Вибрати потрібний номер у профілі та перейти на закладку «Користувач».
  3. Вибрати метод реєстрації «За допомогою ЕЦП».
  4. Завантажити ключ ЕЦП та ввести пароль до нього.
  5. Перевірити правильність зазначених даних та підтвердити реєстрацію.

Зареєструватися в магазині

  1. Звернутися до фірмового магазину «Київстар».
  2. Особисто подати письмову заяву на реєстрацію для фізичних осіб або юридичних осіб (завантажити можна на цій сторінці).
  3. Мати при собі оригінал паспорта або інший оригінал документа, що посвідчує особу, підтверджує громадянство України.

У разі реєстрації в абонента повністю зберігаються умови обслуговування: форма обслуговування, абонентський стаж, тарифний план, стан основного/бонусного балансу та поточний набір послуг. Обслуговування зареєстрованого абонента у фірмових магазинах здійснюватиметься, як і раніше, після його ідентифікації, але тепер при пред’явленні документа. Це стосується як надання послуг за його номером, так і операцій із сім-карткою: її заміна на USIM, відновлення втраченої тощо.

Той факт, що операції з номером зможе здійснювати лише його власник, — важлива перевага, якщо номер використовується для онлайн-банкінгу, доступу до онлайн-ресурсів та інших операцій. Також зареєстрований абонент може претендувати на повернення залишку коштів у разі анулювання свого номера.