Українці використовують свій номер телефону як метод ідентифікації в багатьох сервісах, зокрема банках. Але це небезпечно: абоненти передплаченої форми обслуговування ризикують втратити свій номер через шахраїв і втратити доступ до сервісів і навіть грошей на рахунках.
Найпростіший спосіб для припейд-клієнта убезпечитися — персоніфікувати себе в оператора, прив’язавши паспорт до номера. Журналіст AIN.UA наводить інструкцію для абонентів Київстар.
Зареєструватися віддалено
Клієнти «Київстар» можуть прив’язати паспорт до номера онлайн за допомогою електронного цифрового підпису. Для цього потрібно:
- Зайти до особистого кабінету «Мій Київстар».
- Вибрати потрібний номер у профілі та перейти на закладку «Користувач».
- Вибрати метод реєстрації «За допомогою ЕЦП».
- Завантажити ключ ЕЦП та ввести пароль до нього.
- Перевірити правильність зазначених даних та підтвердити реєстрацію.
Зареєструватися в магазині
- Звернутися до фірмового магазину «Київстар».
- Особисто подати письмову заяву на реєстрацію для фізичних осіб або юридичних осіб (завантажити можна на цій сторінці).
- Мати при собі оригінал паспорта або інший оригінал документа, що посвідчує особу, підтверджує громадянство України.
У разі реєстрації в абонента повністю зберігаються умови обслуговування: форма обслуговування, абонентський стаж, тарифний план, стан основного/бонусного балансу та поточний набір послуг. Обслуговування зареєстрованого абонента у фірмових магазинах здійснюватиметься, як і раніше, після його ідентифікації, але тепер при пред’явленні документа. Це стосується як надання послуг за його номером, так і операцій із сім-карткою: її заміна на USIM, відновлення втраченої тощо.
Той факт, що операції з номером зможе здійснювати лише його власник, — важлива перевага, якщо номер використовується для онлайн-банкінгу, доступу до онлайн-ресурсів та інших операцій. Також зареєстрований абонент може претендувати на повернення залишку коштів у разі анулювання свого номера.