Jooble інвестувала в сервіс рекрутингу в соціальних мережах Adsee

Сайт пошуку роботи Jooble інвестував в сервіс онлайн-рекрутингу Adsee, який допомагає запускати рекрутингові кампанії в соціальних мережах. Як повідомили AIN.UA в Jooble, це – preseed-інвестиція, сума не розголошується. Окрім фінансування, Jooble допомагатиме Adsee з розвитком з продукту. 

Це – не перша інвестиція Jooble. Раніше компанія вклала $1 млн в edtech-проект JayJay. 

Що таке Adsee

Adsee — це інструмент, який дозволить рекрутеру охопити кандидатів у Facebook та Instagram до 6 разів дешевше, ніж якщо винаймати діджитал-маркетолога або співпрацювати з маркетинговим агентством.

З допомогою сервісу рекрутер може оцінити, які соціальні мережі найкраще підходять для кампанії. Алгоритм Adsee запропонує ідеальний профіль кандидата, уникаючи складних налаштувань реклами. Далі з допомогою генератора заголовків на основі ШІ Adsee перетворить опис вакансії на клікабельний заголовок. Після успішного запуску рекрутер може відстежувати ефективність рекламних кампаній і переглядати кандидатів.

«Ми прагнемо зробити маркетинг легким та доступним для рекрутинг-команд будь-якого розміру, щоб допомогти залучати найкращі таланти. Adsee спочатку буде працювати в бета-версії та збиратиме відгуки користувачів, щоб покращити продукт і швидко запровадити нові зручні функції», – коментує засновник Adsee Владислав Сізов.

Нагадаємо, в кінці травня минулого року українська продуктова компанія Jooble, яка розвиває міжнародний портал пошуку роботи, запустила стартап-студію Jooble Venture Lab в professional education та джоб-сферах. Тоді AIN.UA розповіли, що компанія планує проінвестувати та виростити більше 10 проектів за рік, інвестуючи в кожний від $100 000 до $2 млн.

Adsee – вже друга публічна інвестиція на рахунку Jooble. Перша угода була з JayJay.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук