Українська компанія «ЛУН» оголосила про велике оновлення своєї платформи, яка тепер буде об’єднувати як первинне житло (новобудови) так і вторинні пропозиції. Як повідомив співзасновник «ЛУН» Андрій Міма, новий «ЛУН» також отримує новий брендинг, який створили всередині компанії у кооперації зі штучним інтелектом.
Як працюватиме об’єднаний «ЛУН»?
У 2008 році «ЛУН» розпочався саме із вторинки — спочатку було запущено агрегатор оголошень. І лише у 2010 в сервіс додали каталог новобудов, який визначив напрямок розвитку бренду на наступні 10 років.
У 2020 році в компанії вирішили відокремити агрегатор вторинки в окремий міжнародний продукт і бренд Flatfy — це відкрило можливість командам працювати незалежно і проявити свої найсильніші сторони.
«Сьогодні ми повертаємось до свого коріння та обʼєднуємо під брендом «ЛУН» і первинку, і вторинку. Вторинка — сьогодні найтехнологічніший та найпопулярніший проєкт компанії. Бренд «ЛУН» — лідер в темі первинки. Тож очікуємо на технологічно-брендову синергію», — заявив Андрій Міма.
Чому це важливо саме зараз?
В лютому Президент підписав закон про відшкодування зруйнованого житла. В «ЛУН» вірять, що скоро українці зможуть отримувати перші кошти на купівлю квартир. Зруйновано або пошкоджено 150 000 багатоквартирних та приватних будинків загалом на $53.6 млрд.
«Мільйони сімей втратили свій дім. Хтось тимчасово, інші назавжди. Вони отримають відшкодування за російські злочини та постануть перед вибором: інвестувати кошти у будівництво чи купити готову квартиру? У себе в рідному місті чи обрати нове для мирного життя? Тож наша мета — зробити так, щоб було зручно обирати і первинку, і вторинку всієї України на новому «ЛУН», — додав Міма.
Новий «ЛУН» також отримує новий брендинг. Попередній створила Banda, а цей вже створили всередині компанії у кооперації зі штучним інтелектом.