«Укрзалізниця» заявила, що почала використовувати ChatGPT для аналізу звернень пасажирів. В компанії зазначили, що отримують близько 300 саме текстових відгуків з коментарями щодня, а штучний інтелект розподіляє звернення пасажирів за 21 тематикою — від «якості обслуговування» до «запізнень».

  • Протягом одного дня «Укрзалізниця» отримує в середньому 1300 оцінок подорожі від пасажирів через застосунок. Приблизно 300 з них — текстові відгуки, які стосуються безпосередньо роботи залізниці. Кожен такий відгук раніше обробляли вручну — тепер цю роботу виконує ChatGPT.
  • Штучний інтелект автоматично розподіляє звернення пасажирів за 21 тематикою — від «якості обслуговування» до «запізнень», після чого вже розбиті по категоріях звернення завантажуються у систему аналізу, яка дозволяє відстежувати по днях, тижнях та місяцях динаміку скарг за конкретними поїздами та маршрутами.
  • Таке застосування ChatGPT дозволяє «Укрзалізниці» пришвидшити роботу з аналізу зворотного звʼязку та визначати найбільш проблемні ділянки — і, відповідно, оперативніше реагувати. Штучний інтелект ChatGPT коректно визначає категорію звернення в 90% випадків.