«Нова пошта» відновила роботу додатку та сервісу авторизації

Читати на RU

17 та 18 травня 2023 року мобільний додаток компанії «Нова пошта», а також деякі її сервіси не працювали через збій. Через це, наприклад, користувачі не могли забрати з поштоматів свої посилки. 19 травня компанія оголосила про повне відновлення роботи своїх сервісів.

  • У компанії повідомили AIN.UA, що станом на ранок 19 травня усі сервіси та послуги у мобільному додатку доступні.
  • Клієнти можуть створювати накладні, проводити онлайн-оплати, отримувати та відправляти посилки через поштомати.
  • Також усі сервіси доступні у відділеннях: оплата карткою та готівкою, видача грошових переказів, оформлення посилки у кредит тощо. Працюють і всі способи оплати посилок, які привозять кур’єри.
  • У «Новій пошті» ще раз підкреслили, що причиною збою не була фішингова атака.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук