Урбаністичний Львів: як і чому монопродуктова інвестиційна компанія «ASGARD» створює нові концептуальні проєкти в місті

1

Поняття «урбаністика» у Львові з’явилось нещодавно. Та ще менше часу у львів’ян існує уявлення про громадські простори, ландшафтний дизайн та інклюзивність, що безпосередньо впливають на розвиток міста. Однак за останні кілька років процес якісного перетворення досягнув високого рівня й ASGARD зробили в це свій вагомий внесок.

ASGARD INVESTMENT — амбітна і сучасна девелоперська компанія Львова, що створює концептуальні проєкти для містян та бізнесу. Інноваційні підходи й постійний пошук нових ідей дозволяють їм відкривати унікальні та функціональні простори, які відповідають вимогам сучасного життя Львова, зберігаючи його історичну спадщину. 

«Одна з проблем української урбаністики — незначна кількість об’єктів архітектури, створених із турботою про деталі, людей та вигляд міста з висоти людського зросту. Для того, щоб з’являлися потужні проєкти — потрібні потужні інвестиції. З цим ми й працюємо», — підкреслює Сергій Ковальов, генеральний директор «ASGARD».

Компанія зосереджена на будівництві просторів, де бізнеси можуть швидко та продуктивно розвиватись, а люди — комфортно працювати, проводити свій час й дозвілля. 

В роботі команда ASGARD керується моделлю B2B2C — бізнес для бізнесу з думкою про кінцевого споживача. Дана модель охоплює кожну з ланок реалізації: усі мають бути у виграші — інвестори та безпосередні клієнти кожного об’єкту. Це і є запорука успішного результату, адже допомагає бізнесу вистрілити та долетіти до того пункту, що був запланований.

«Ми творимо лише концептуальні проєкти, які будуть магнітними для клієнта, тому і вигідними для інвестора. Керуємося правилом «’бути в правильному місці, в правильний час і думати на випередження’», тож обираємо перспективні локації й вкладаємо ідею в кожен об’єкт. Тут вмикаємо свою експертність, досвід девелопменту та маркетинговий супровід: аналізуємо ринок, потенційного споживача, його потреби та запити, шукаємо чим здивувати і як сподобатися», — зазначає Сергій Ковальов.

Одним з проєктів «ASGARD» є перша бізнес-набережна Львова «DUCK’S LAKE». Компанія провела успішну ревіталізацію закинутого озера «Налануй» на Стрийській, перетворивши його у магнітну набережну для містян. 

Резидентами «DUCK’S LAKE» вже стали відомі українські ритейлери та бренди: «BAD BOY», «Реберня», «EGERSUND», «Музей Науки». Проте простір продовжує розвиватись, та невдовзі гості набережної зможуть особисто познайомитись з новими провідними компаніями. 

Купівля та оренда комерційної нерухомості ASGARD — це не лише можливість надійно вкласти та примножити кошти через інвестицію, а й стати причиною появи чогось великого, що фізично залишиться надовго в житті людей та міста.

Детальніше про проєкти ASGARD INVESTMENT можна дізнатись на сайті компанії та у соцмережах.

У разі виникнення запитань, телефонуйте або пишіть:

Залишити коментар

Коментарі | 1

Пошук