«Аптека Доброго Дня» запустила чат-бот

2

Аптека Доброго Дня створила власний однойменний чат-бот, аби ліки, косметику, вітаміни та медичні препарати можна було обрати та замовити не витрачаючи час на дорогу до аптеки. Відтепер процес замовлення медичних препаратів та керування власними замовленнями в їх мережі став ще зручнішим. Сьогодні більш ніж половину покупок та замовлень ми робимо за допомогою власних смартфонів, а ліки, вітаміни та лікувальна косметика – це важливі покупки, бо це питання здоров’я та краси. Тому замовлення товарів must have — це комфорт для сучасного користувача.

Доступ до власного кабінету буде під рукою 24/7:  користувачі можуть перевірити власні бонуси, замовити та оплатити препарати за допомогою платіжної картки в електронному гаманці, Google Pay або Apple Pay.

Забрати замовлений в чат-боті товар можна самостійно, відвідавши аптеку поблизу, або замовити доставку поштовими сервісами «Укрпошта», «Нова Пошта» або швидка доставка кур’єром.

Також, у чат-боті «Аптека Доброго Дня» доступний чат з оператором. Тому якщо у користувачів виникнуть будь-які запитання пов’язані із замовленням, консультацією тощо, оператор допоможе щодня з 9 до 20.00.

«Ми живемо у дуже швидкому ритмі. Інколи, справді, немає часу бігти до аптеки та купувати необхідне. Наш чат-бот створений, щоб полегшити буденне життя клієнта. Потрібні ліки? Тоді просто скористайтесь чат-ботом, оберіть, оплатіть, а кур’єр все привезе. Окрім функціональності, чат-бот може мінімізувати й певні незручності, пов’язані із замовленням ліків у фізичній аптеці. Особливо, якщо це стосується контрацептивів, чи окремих ліків, про які незручно говорити, коли за тобою стоїть черга» — Ігор Алгінін, Директор з маркетингу «Аптека Доброго Дня».

Компанія «Аптека Доброго Дня» дарує 3 місяці користування тарифом «Кіно» від SWEET.TV всім, хто зареєструється у їх новому чат-боті.Зареєструйтесь в чат-боті в Telegram або Viber.

Залишити коментар

Коментарі | 2

Пошук