1-2 липня в Києві на відверту розмову збереться ком’юніті активних діючих бізнесів, щоб послухати дванадцять спікерів, чиї бізнеси, знаходячись в тих самих умовах, змогли віднайти новий підхід до ведення справ, поділитися чому навчились, а з чим довелося попрощатися, і завести сотні знайомств з різних сфер.
Кому буде цікаво:
- власникам малого та середнього бізнесу;
- управлінцям бізнесів тих самих величин;
- відчайдухам, які планують відкрити свою справу;
- підрядникам, які на івенті зможуть познайомитись з новими клієнтами;
- шукачам колаборацій;
- та тим, хто нічого не розуміє в бізнесі, але полюбляє весело проводити час.
Хто буде говорити зі сцени?
- Валентин Панюта, brand leader Fedoriv Agency, United24Media про те, чому ваша команда може все та чому «культура їсть стратегію на сніданок».
- Марина Павлюк, GM Glovo в Україні про відповідальність бізнесу під час війни, чому компанії мають втілювати соціальні ініціативи та як команді Glovo вдалося вийти на 100% довоєнних показників і продовжувати зростати.
- Юрій Чорненький, head of Marketing Communication «Київстар», який через кейси компанії допоможе вибудувати таку просту, але таку дієву формулу лавмарк.
- Артур Міхно, CEO Work.ua про безпрецедентну зміну ситуації на ринку праці, коли людей сильно не вистачає, про виклики найближчих років у наймі, мотивацію людей та OKR vs KPI.
- Ігор Фінашкін, засновник та креативний директор агенції I AM IDEA про те, чим хаос корисний для розвитку бізнесу та як з ним подружитись: про менеджмент у стилі «контрольований хаос», як працювати з командою в екстремальних умовах та чому ненормальні рішення у ненормальних обставинах це нормально та як і де ці рішення шукати.
Також з не менш цікавими темами на конференції виступатимуть Аня Манухіна (CSR lead MacPaw), Спартак Велішаєв (сo-owner Міністерство Шаурми), Альона Наталенко та Олексій Польовий (засновники MAD Bars House), Родіон Єрошек (CEO та співзасновник Poster), Ольга Руднєва (CEO Superhumans Center).
В рамках конференції пройде благодійний концерт народної артистки України Ніни Матвієнко в супроводі оркестру «Київська камерата», всі кошти від якого будуть перераховані у Superhumans center.
«Неначасі» – освітня програма від досвідчених підприємців, СЕО, маркетинг директорів і топ-менеджерів провідних українських компаній з різних галузей: IT, HoReCa, Fashion, Advertising, Державний сектор, ритейл та інші.
Соціальні цілі конференції — всім разом зібрати кошти для підтримки клініки психологічної допомоги, протезування, реконструктивної хірургії та реабілітації для людей, постраждалих під час війни – Superhumans Center. Та привернути увагу до героїв нашого часу, їх історій.
Якщо ти хочеш стати частиною класного ком’юніті з можливостями якісного нетворкінгу та обміну досвідом – тобі сюди.
Дата і місце:
1-2 липня, Межигірська 82.
Більше інформації на сайті та Instagram-сторінці івенту.