Українська компанія Uklon виходить на ще один закордонний ринок — Узбекистан. Про це AIN.UA повідомила команда Uklon. Співзасновник компанії Сергій Смусь та Тарас Потічний, що відповідає за міжнародну експансію компанії, розповіли деталі.

  • Спершу сервіс буде доступний у столиці країни, у Ташкенті. Запуск відбудеться у кінці червня.
  • Окрім перевезень Uklon також надаватиме сервіс доставки.

Раніше Uklon вже вийшов на ринок Азербайджану. Про це компанія повідомила у травні. В Азербайджані мають партнера – локальний маркетплейс Umico. В Узбекистані партнера немає — Uklon виходитиме на ринок своїми силами.

«Ми запустили компанію в Ташкенті самостійно — силами української команди та команди менеджерів, яких ми запросили до співпраці уже в Узбекистані», — розповів AIN.UA Потічний.

Тарас Потічний, фото — Uklon.

Суму інвестицій у вихід на новий ринок не називають, але за словами Потічного — мова про мільйони доларів.

Експансія на ринок Узбекистану проводиться з відкриттям локального офісу та в тому числі набором команди на місці. Це робиться для того, щоб краще розуміти місцевий контекст, культуру та традиції.

Чому Uklon вже вдруге обирає саме Азію?

Сергій Смусь відповідає на це питання так:

Ринок Центральної Азії дуже динамічно розвивається і ми очікуємо ще більшого «буму» у найближчі роки. Також варто зазначити, що конкуренція тут менша, ніж на європейському ринку, а потреби у покращенні міської інфраструктури – вищі.

Окрім цього, українські продукти достатньо слабо представлені конкретно у цьому регіоні. Наша мета — шерити українське світом і заходити туди, де ми, поки що, мало працюємо. Ми вважаємо, що зараз особливо необхідно розповідати світу про українську культуру, український бізнес; показувати наш високий сервіс.  

Але звичайно, ми серйозно підходимо до локалізації і з великою повагою ставимося до культури, мови та традицій країни, у яку заходимо. 

Якщо говорити конкретно про Узбекистан, то ми маємо одного великого конкурента і ряд менших локальних сервісів. Тому вважаємо, що це зручна ситуація для нашої експансії і ми точно зможемо зайняти вагому частину ринку. 

Сергій Смусь, фото — Uklon.

Один великий конкурент — це російський «Яндeкс.Таксі», який до 2017 року намагався розвиватись і в Україні, але був змушений піти через санкції.

«Так, Яндекс — найбільший конкурент. Але це те, що змушує нас ще активніше рухатися у нашій роботі. Ми сподіваємось посунуту російський сервіс і довести локальному ринку, що наше рішення краще, більш сучасне та технологічне, підхід до людей та до зобов’язань перед державою – набагато етичніший та людський, а до бізнесу — більш ефективний», — додає Потічний.

Говорити про перші результати можливо ще зарано, але редактор AIN.UA попросив розповісти Потічного, як розвивається бізнес в Азербайджані.

Ми відстежуємо дуже позитивну динаміку і навіть випереджаємо власні плани.

Бачимо ріст кількості замовлень від місяця до місяця. Про конкретні цифри зможемо говорити вже після перших 6 місяців.

Для Uklon це не останній вихід на новий для себе ринок: на цей рік, за інформацією AIN.UA, планується запуск у ще кількох країнах. Своїй амбіцій в Uklon не приховують.