The Washington Post представив вже третю гру від видання — Keyword («Ключове слово»). Крім того, The Post запускає спеціальну сторінку для легкого доступу до всіх ігор, вікторин та кросвордів, які представляє видання.
На відміну від звичайного кросворду, підказки в Keyword складаються з шести слів, кожне з яких містить пропущену літеру. Мета гри — заповнити порожні місця кожного слова, щоб відкрити ключове слово з шести літер. Це третя гра в каталозі The Post.
«Наші читачі прийняли розширення портфоліо інтерактивних ігор сплеском залученості. Лише за минулий рік кількість гравців зросла на 70%. Наша місія полягає в тому, щоб обслуговувати наших читачів, і частиною цього є надання ряду пропозицій поза межами звичайних новинних продуктів. Keyword є наступною спробою забезпечити нові та захопливі способи взаємодії з The Post», — сказала Джессіка Гілберт, керівник відділу продуктів.
Нові завдання Keyword публікуватимуться сім днів на тиждень опівночі за східним часом, і доступ до нього можна буде отримати на комп’ютерах, смартфонах та в додатку Post.
Крім того, The Post запускає спеціальну сторінку для легкого доступу до всіх ігор, у тому числі On The Record, щоденної вікторини новин, запущеної в лютому, яка змушує гравців визначати помітні цитати з головних новин.