«Повітряна тривога» в європейській спільноті стартапів. Google включила Stfalcon до кампанії #WeArePlay

Понад 120 історій успіху європейських підприємців зібрано в новій кампанії Google Play під назвою #WeArePlay. Однією з трьох українських компаній, відібраних до неї, стала ІТ-компанія Stfalcon, автор всім відомого застосунку «Повітряна тривога», розробленого спільно з Ajax Systems.

«Включення українських розробників до кампаній Google Play сигналізує про підвищення рівня міжнародного визнання і кращі перспективи для українских стартапів і команд в цілому. В Stfalcon ми постійно посилюємо міжнародний вектор, допомагаючи бізнесу втілювати свої ідеї в сучасні технологічні IT-проєкти з європейським і світовим охопленням», — зазначає засновник і CEO Stfalcon Степан Танасійчук.

Всього до #WeArePlay включено 126 історій підприємців з 42 країн Європи, які перетворили свої ідеї в успішний цифровий бізнес через мобільні застосунки та сервіси Google Play. Окрім Stfalcon до кампанії також було відібрано ще 2 українські продукти.

В Stfalcon продовжують вдосконалювати розробки, необхідні під час війни країні, та сервіси, які рятують життя. Так, нещодавно компанія запустила телеграм-бот «Укриття!» з повною базою укриттів по Україні, розробила додаток «єРакета» та прилад для віддаленого керування вуличними сиренами оповіщення.

Нагадаємо, окрім «Повітряної тривоги», Stfalcon активно розробляє продукти та сервіси для стартапів з різних країн світу у вигляді мобільних застосунків для Android та iOS, веб-проєктів, кросплатформенних додатків.

Також серед інших затребуваних напрямів компанії:

  • Діскавері фаза (виконано для SMILEFOOD);
  • UI/UX-дизайн (для Credit Agricole);
  • DevOps (для «Всі. Свої»);
  • CRM та інші системи для оптимізації роботи підприємств (для TicketsBox);
  • комплексні рішення, які передбачають інтеграцію існуючих систем («Нова Пошта»).
Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук