SoftwareOne Holding AG, провідний світовий постачальник програмного забезпечення та хмарних рішень (зі штаб-квартирою у Швейцарії), оприлюднив оновлений бренд і нове позиціювання на ринку, що відображає трансформацію компанії за останні п’ять років. За цей час SoftwareOne перетворився з торгового реселера ліцензій ПЗ на глобального технологічного постачальника ПЗ та хмарних рішень, який допомагає організаціям розкрити переваги використання хмарних технологій. Ребрендинг поширюється на 90 ринків SoftwareOne, зокрема і на ринок в Україні.
З 2018 року SoftwareOne розширив свій портфель професійних і керованих сервісів органічно і шляхом придбання спеціалізованих сервісних компаній, залучивши понад 5500 нових співробітників і збільшивши свій розмір утричі. Сьогодні компанія пропонує хмарні та прикладні сервіси (application services), професійні послуги з міграції у хмару Microsoft Azure/AWS/Google, хмарні сервіси SAP, хмарні сервіси з організації цифрового робочого місця, хмарні сервіси з безпеки та FinOps, а також сервіси IT Asset Management (ITAM). SoftwareOne також розвинув вертикальну експертизу у сферах ІТ, ритейлу, фінансів і державному секторі.

«Наш оновлений бренд відображає зміну нашого перетворення в комплексного технологічного постачальника хмарних рішень. Спосіб, у який організації купують і керують програмним забезпеченням, змінювався роками через перехід до хмари та моделі «все як послуга» (everything-as-a-service). Спираючись на наш міцний фундамент і досвід ліцензування, ми володіємо цілісною пропозицією та винятковою командою експертів, щоб обслуговувати наших замовників протягом усього їхнього шляху в хмару», — розповідає Андрій Рачок, комерційний директор SoftwareOne Україна.

Ребрендинг представляє характерний чорно-білий логотип, у якому слово Software об’єднано зі словом One, підкреслюючи, що SoftwareOne надає своїм замовникам необхідне глобальне і локальне охоплення, комерційну (з погляду програмного забезпечення) і технологічну експертизу. Усе в одному. Попри те, що сьогодні ребрендинг можна побачити на глобальному вебсайті компанії, ребрендинг українського сайту англійською мовою вже відбувся, однак його локалізація на українську мову здійснюватиметься поетапно, до кінця літа.

«Нам притаманно скромно говорити про те, що SoftwareOne переосмислює те, як світ купує, будує та керує хмарними технологіями. Тепер настав час розповісти про це. Після тривалих місяців ретельної роботи й неймовірних спільних зусиль глобальної та локальних команд маркетингу ми досягли остаточного позиціювання на ринку, змінили портфоліо пропозицій і захопливу нову візуальну ідентичність. Від простих незалежних консультацій та навчання і повного впровадження хмарних рішень до керованих сервісів замовники можуть обрати те, що їм потрібно. Ми хочемо, щоб український бізнес по-новому поглянув на те, ким ми стали», — коментує Вікторія Завгороднюк, Marketing Lead SoftwareOne Ukraine&SEE Region.
Про SoftwareONE
SoftwareOne є провідним світовим постачальником програмного забезпечення та хмарних рішень, який переосмислює те, як організації створюють, купують і керують усім у хмарі. Допомагаючи замовникам перенести та модернізувати їхні робочі навантаження й програми, а також паралельно з оптимізацією програмного забезпечення та змін у хмарі, SoftwareOne розкриває цінність технології. 8900 співробітників компанії створюють портфоліо з 7500 брендів програмного забезпечення з можливостями продажу та надання їх у 90 країнах. SoftwareOne зі штаб-квартирою у Швейцарії котирується на SIX Swiss Exchange під тикером SWON.